GSXF 750 ????
Fra : martinleenborghansen

Dato : 29-06-04 20:38

Jeg er ved at købe en gsxF 750 år 99. km 37000,er der noget jeg skal være
opmærksom på???

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 29-06-04 20:51

martinleenborghansen skrev i meddelelsen
> Jeg er ved at købe en gsxF 750 år 99. km 37000,er der noget jeg skal
> være opmærksom på???

Prøv at søge på google, det har været vendt herinde en del gange før. De
skulle efter sigende have problemer med knasterne.

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&q=knaster%2Bgsx&btnG=S%C3%B8g&meta=group%3Ddk.fritid.motorcykel

Jeg tillader mig at citere Armand i news:a4rv93$2ekq$1@news.cybercity.dk
(gammelt indlæg, 18 Feb 2002)

Kenn H. Jensen - SV650S ´00