VFR800 Hopper over 110km/t
Fra : Martin Jensen

Dato : 29-06-04 18:38

Hej

Min Honda VFR800 er begyndt at små hopper over 110km/t, det føgelses
som når der er små buler i asfalten på motorvejen.

Min først ide var at få tjecket at baghjulet, om det er afbalanceret
ordenligt.

Men er der andre som har nogle ider jeg skal tænke på?

PS: Det er serfølig godt for min pengepung (fartbøder) men lidt
kedeligt i længden

Mvh
Martin

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 29-06-04 20:58

Tja så hop du bare tilbage igen

Fra : Richard

Dato : 29-06-04 22:02

Martin Jensen wrote:

> Min Honda VFR800 er begyndt at små hopper over 110km/t, det føgelses
> som når der er små buler i asfalten på motorvejen.

Er dækkene ved at være slidt skæve/ujævnt? - er afbalanceringen i orden?
- hvad med lejerne i styrhovedet; er de Ok, korrekt spændte og
velsmurte? - er forcalibrene smurt fornylig?

Det ville jeg nok starte med

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken