wave våddragt til windsurfing?
Fra : Ukendt

Dato : 29-06-04 17:56

Håber dette er den gruppe der kommer tættest på...

Jeg har lige set et tilbud på en Wave våddragt (3mm neopren) til 300kr
i Netto-avisen som jeg har tænkt mig at købe til brug til windsurfing,
nogen der ved om dette er en god idé eller ej?

Nicklas

Fra : can

Dato : 29-06-04 19:47

> Jeg har lige set et tilbud på en Wave våddragt (3mm neopren) til 300kr
> i Netto-avisen som jeg har tænkt mig at købe til brug til windsurfing,
> nogen der ved om dette er en god idé eller ej?

hej
Jeg har selv en mage til, og jeg synes den er helt perfekt til
overfladevandsport
Har været i vandet mange gange med den og er faktisk lidt overrasket over
hvor god den er i forhold til prisen. man får jo ellers ikke meget for 300
kr.
kan sagtens anbefales

PS. den stinker rimeligt kraftigt når den er ny, men det går heldigvis over

Hilsen claus

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-04 22:47

> [...]
>kan sagtens anbefales
>
>PS. den stinker rimeligt kraftigt når den er ny, men det går heldigvis over

Tusind tak, jeg vil fluks købe den imorgen ;D

Nicklas

Fra : Niels T

Dato : 30-06-04 06:27

<Nicklas> wrote in message
snip

> Tusind tak, jeg vil fluks købe den imorgen ;D

Bare et venligt råd - vær der _tidligt_

Held og lykke med den,
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-04 09:17

><Nicklas> wrote in message
>snip

>Bare et venligt råd - vær der _tidligt_

Ja det skal jeg love for... der var ca 20 mennesker men kun 10
våddragter! Jeg var en af de heldige der fik en :)

Nicklas

Fra : Niels T

Dato : 01-07-04 12:09

<Nicklas> wrote in message

> Ja det skal jeg love for... der var ca 20 mennesker men kun 10
> våddragter! Jeg var en af de heldige der fik en :)

Godt arbejde Jeg fik også én, men desværre i XL, som lige er lidt for
stor Håber jeg får den byttet, ellers har jeg en billig gave næste gang
en af vennerne har fødselsdag

-Niels