Frontpage 2003
Fra : Kai Andersen

Dato : 29-06-04 15:12

Jeg opdaterer ikke min hjemmeside særlig tit, så jeg er ikke særlig stiv i
FP.
Når jeg vil udgive min side, så sker der bare ingenting på fanen der hedder
fjernwebsted.
Kan jeg have gjort noget galt, er der en firewall i vejen eller ???
PFT.
Kai

Fra : Gevaldi

Dato : 29-06-04 15:44

"Kai Andersen" <no1@nowhere.no> skrev i en meddelelse news:JJeEc.19865$Vf.1076060@news000.worldonline.dk...
> [...]
> fjernwebsted.
> Kan jeg have gjort noget galt, er der en firewall i vejen eller ???

Det ved de nok noget om i:

--
/Gevaldi
Find den rigtige nyhedsgruppe her: