Gik du glip af Assen GP
Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 29-06-04 09:46

http://motograndprix.tiscali.com/ppv_multimedia2/283/283803.wmv

Hele race'et 200mb fra en anden nyhedsgrupe...

Mvh. Rune

Fra : m0rt3n

Dato : 29-06-04 10:01

Det var et godt race! Jeg syntes at det var lidt kedeligt, men det nummer
Rossi laver med kun ½ lap tilbage! wow! Tænk at han ligger bag Sete i
samtlige runder for at tage ham til allersidst. Hvis ikke det var lykkedes
for ham der, havde han jo ikke flere muligheder. Sete havde også total
tudefjæs på (igen). Hvor må det være kedeligt ikke at kunne nyde en
andenplads... Jeg skal fandme ha' en nr 46 T-shirt når jeg skal til
Sachsenring om 14 dage

Men hør: Hvor store er de GP-maskiner? Er det rigtigt de ikke er 500cc? Og
er det 2 eller 4 taktere? Og hvor er det område de nævnede på Eurosport hvor
man kan købe autografer for 10£?
-m0rt3n zrx1100
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=522

Fra : MKS - 74

Dato : 29-06-04 10:16

On Tue, 29 Jun 2004 11:00:45 +0200, "m0rt3n"
<jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote:

>Sete havde også total
>tudefjæs på (igen).

Synes du det er mærkeligt da ?!?

> Hvor må det være kedeligt ikke at kunne nyde en
>andenplads..

Har du set Rossi når han taber - ikke meget forskel der...

>Men hør: Hvor store er de GP-maskiner? Er det rigtigt de ikke er 500cc? Og
>er det 2 eller 4 taktere?

Max 990 cc 4T i forskellige konfigurationer....sandsynligvis med
snarlig ændring til 900 cc

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-06-04 11:00

MKS - 74 <mks74temp@tiscali.dk> writes:

> Synes du det er mærkeligt da ?!?

Næh så skulle I ha' set Jason Crumb i Parken i lørdags da han stødte sammen
med Nicki P. og væltede. _Der_ var der tudefjæs.
Bare ærgeligt han vandt. Igen...

Men hva' - Doktoren var iflg. eget udsagn ved at styrte, så det kan man jo
ikke rigtig gøre noget ved. Sidste omgang var dog i særklasse vild fra hans
side.

Grudgematches er nu engang de sjoveste at kigge på

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : MKS - 74

Dato : 29-06-04 11:09

On 29 Jun 2004 11:59:56 +0200, Mikkel Christensen <mic@rrnord.invalid>
wrote:

>Grudgematches er nu engang de sjoveste at kigge på

Helt klart - Det er min opfattelse at Sete indtil videre har ladet
meget passere, og været lidt forsigtig for ikke at tage unødige
chancer, hvilket han også fint har kunnet tillade sig, han har vel
også regnet med at Rossi før eller siden ville køre sig selv af som
det har været meget tæt på utalllige gange. Denne gang rørte de
faktisk hinanden og man sidder lidt med fornemmelsen af at det snart
vil blive hårdt mod hårdt ....fra begges side. - forhåbentlig går
det ikke helt galt. Men jeg savner nu stadigvæk at lidt flere blander
sig som f.ex Barros indtil han crashede - kun de 2 er ikke helt nok...

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-06-04 11:32

> [...]

> også regnet med at Rossi før eller siden ville køre sig selv af som
> det har været meget tæt på utalllige gange.

Enig. Men hvis Sete vil vinde i år må han også på et tidspunkt skrue
bissen på. Der er ingen tvivl om at Rossi i øjeblikket er villig til
at gå en smule længere end Sete. Om det er godt eller skidt vil jeg
ikke bedømme, men det er godt fjernsyn Jeg har ikke noget imod at
de begge går lidt over stregen, men jeg håber samtidig, ligesom dig,
at det ikke løber løbsk.

Hvis så bare Nakano kunne få den bovlamme Kawa igang ville det være en
perfekt sæson

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 29-06-04 10:28

m0rt3n wrote:
> [...]
> 500cc? Og er det 2 eller 4 taktere? Og hvor er det område de nævnede
> på Eurosport hvor man kan købe autografer for 10£?

Fedt race!

Kan du måske lokkes til at købe en t-shirt med til mig?
Jeg bor i Roskilde så du kan godt få pengene på forskud
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : m0rt3n

Dato : 29-06-04 10:59

"Rune (Bandit600RR)" <RUR@teleREMOVETHIS2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Kan du måske lokkes til at købe en t-shirt med til mig?

Selvfølgelig kan jeg købe en med. Hvad skal du ha' for en og i hvilken
størrelse? Jeg går ud fra man kan købe dem der er på e-shop under
http://motogp.tiscali.com/en/motogp/community.htm?menu=community
-m0rt3n

Fra : Richard

Dato : 29-06-04 17:54

m0rt3n wrote:

> Det var et godt race!

?? Ikke det jeg så...

> Jeg syntes at det var lidt kedeligt, men det nummer
> Rossi laver med kun ½ lap tilbage! wow! Tænk at han ligger bag Sete i
> samtlige runder for at tage ham til allersidst.

...det var langt, langt fra den kørestil, der har gjort Rossi til
publikums darling. Men naturligvis kynisk og velovervejet ifht at vinde,
som jo er det der tæller ;-(

Men Eurosports kameraer skulle hellere følge de efterfølgende ryttere, når
nu Rossi ligger og lurepasser hele løbet. Havde fx gerne set meget mere af
Marco Melandri, der til fulde har indfriet forventningerne som årets
jack-in-the-box i MotoGP

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Freddy Lang

Dato : 30-06-04 15:17

"Rune (Bandit600RR)" <RUR@teleREMOVETHIS2adsl.dk> wrote in message
> http://motograndprix.tiscali.com/ppv_multimedia2/283/283803.wmv
>
> Hele race'et 200mb fra en anden nyhedsgrupe...

Pez... jeg kan ikke se skidtet, min WMP vrøvler om en codec fejl. Har
installeret Gordian Knot Codec Pack v. 1.7, uden held. Nogen gode bud på en
løsning?

--

Freddy

Fra : Bo-gsxR

Dato : 30-06-04 22:18

> http://motograndprix.tiscali.com/ppv_multimedia2/283/283803.wmv
>
> Hele race'et 200mb fra en anden nyhedsgrupe...
>
> Mvh. Rune

tusind tak - jeg har ikk eurosport, så jeg får ikk set moto gp (((
Fedt at få det set

bo-gsxR
www.skakmat.webbyen.dk