Det bedste køb?
Fra : ImTooOldForThis

Dato : 29-06-04 08:54

Hej eksperter.

Har jeg ret, når jeg skriver, at det bedste køb pt. er et Radeon 9800 Pro
(128MB) kort, når vi taler om ydelse kontra pris?
Jeg har lige bygget mig et Athlon 64 system, men kører stadig med mit gamle
Geforce 3 Ti 200 (128 MB).
De spil jeg har tænkt mig at købe, er Far Cry, Battlefield Vietnam og Call
Of Duty.
Vil et 9800 Pro have problemer med at køre disse spil i 1024x768 eller
1280x1024 med de grafiske detaljer på max?
Skal jeg vente og se om priserne falder og så eventuelt købe en udgave med
256MB RAM?
Jeg har sådan på fornemmelsen af RAM størrelsen på grafikkort vil få større
og større betydning i den nære fremtid.

Med venlig hilsen
Den gamle mand.

---

Fra : Bo Olesen

Dato : 30-06-04 01:58

Hvis du går ind på www.edbpriser.dk under ATI 9800 pro produkterne og kigger
under bedømmelser, bliver de spil du nævner ofte nævnt
i forhold til hvor godt spillene kører -opløsning, detaljegrad etc.