letigen (spørgsmål )
Fra : Doris

Dato : 29-06-04 00:28

Er der nogen links her på nettet, hvor man købe dem, eller er der nogen
der ligger inde med nogle de vil sælge, eller Dobesin ?

--
DORIS

Fra : Snasse

Dato : 29-06-04 08:28

> Er der nogen links her på nettet, hvor man købe dem, eller er der nogen
> der ligger inde med nogle de vil sælge, eller Dobesin ?
>
> --
> DORIS

Hej Doris

www.euapoteket.com kan du købe lepigen, som er en erstatning for letigen

--
Susanne
www.vufferne.dk

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 01-07-04 13:24

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> wrote in

Hej Doris

> Er der nogen links her på nettet, hvor man købe dem, eller er der
> nogen der ligger inde med nogle de vil sælge, eller Dobesin ?

Som "Snasse" skriver sælges de til DK bl.a via EU-apoteket.

Efter at have læst dit Thermo Power-indlæg formoder jeg at du stadig
forsøger at tabe dig og jeg tror næppe at du vil have held til at gøre
det varigt blot med piller.

Et varigt vægttab opnåes kun ved en kombination af:

1. Overvejende sund mad og et indtag af energi der ligger under
energiforbruget. Efter at vægten er kommet ned på det ønskede skal
energi-indtaget naturligvis modsvare energiforbruget. 2. Styrketræning.
3. Konditionstræning.

Nedenstående artikel af Jørgen Storm er oprindeligt skrevet til
fitness-udøvere mv., men der er simpelthen så mange guldkorn i den at
alle kan lære meget af den.

http://www.getbig.dk/vis_artikel.asp?id=394

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : MVN

Dato : 04-07-04 11:09

min kæreste prøvede letigen i 3 måneder,de sidste 2 uger fik hun
rysteture,"små" deprationer osv.

det var i nyhederne og blev betegnet som MEGET farligt for ca. 3 måneder
siden....

råd :: lad være med at købe lortet

Fra : Tine Mello

Dato : 11-07-04 19:17

Hej.
Jeg kan ikke anbefale Letigen! Hvor længe har du taget disse
piller?? Tine

Fra : Minimee

Dato : 11-09-04 07:56

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> DORIS
>
> Jeg var på dem en kort overgang, de var ved at koste mig mit parforhold,
da jeg fik en kort lunte, og var ti gange mere egocentr. end man normalt er,
og værst af alt, jeg vidste det ikke selv, hold dig LANGT væk fra det.

Fra : Martin Sand.

Dato : 12-09-04 00:32

Minimee wrote:
> da jeg fik en kort lunte, og var ti gange mere egocentr. end man
> normalt er, og værst af alt, jeg vidste det ikke selv, hold dig LANGT
> væk fra det.

Det er ikke alle der får de bivirkninger, så du kan da ikke generalisere
fordi DU fik det sådan.
Det er heller ikke alle der er i et parforhold
Men Letigen er nu også forbudt i DK. Prøv med Reductil i stedet for.

--
MVH Martin