Detonator 56.72 - irriterende skærm proble~
Fra : Kenneth Iversen

Dato : 28-06-04 21:21

Hejsa,

Efter installering af detonator 56.72 er min skærm begyndt at gå
i sort, for derefter at komme tilbage med billede, når jeg højreklikker
på videofiler. Præsist det samme som den ville gøre når den skifter
opløsning. Nogen der ved hvorfor og om man kan få den til at holde op
med dette?

Grafikkort er forøvrigt Asus ti4600 hvis det skulle have nogen betydning.

/Kenneth Iversen

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-06-04 21:25

Kenneth Iversen wrote:
> [...]
> at holde op med dette?
>
> Grafikkort er forøvrigt Asus ti4600 hvis det skulle have nogen

Måske hjælper det at installere en driver til din monitor.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 28-06-04 22:47

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
> Måske hjælper det at installere en driver til din monitor.

Den er installeret. :)
Måske jeg bare skulle gå tilbage til en ældre detonator.
Problemet er opstået efter installering af den nye.

/Kenneth Iversen

Fra : Egil Solberg

Dato : 29-06-04 11:03

Kenneth Iversen wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
>
> Den er installeret. :)
> Måske jeg bare skulle gå tilbage til en ældre detonator.
> Problemet er opstået efter installering af den nye.

Dersom det kan hjelpe har jeg akkurat det samme problem. Og det er godt
kendt.
Har selv et Ti4200 og kører derfor med 45.23 efter at have forsøgt de der
5x.xx.
Det har intet med monitordriver at gøre.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 29-06-04 23:16

"Egil Solberg" <egilso@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 5x.xx.
> Det har intet med monitordriver at gøre.

Jeg siger tak for info. Jeg har selvfølgelig været så smart at slette min
gamle driver :)
Nå jeg finder den jo nok et sted på google.

/Kenneth Iversen

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-04 08:52

> Jeg siger tak for info. Jeg har selvfølgelig været så smart at slette min
> gamle driver :)
> Nå jeg finder den jo nok et sted på google.
>
> /Kenneth Iversen

Kik på http://www.guru3d.com

Jeg er næsten sikker på de har den :)

Mvh
Finn

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 30-06-04 12:30

"Finn" <waloSNABELAwalo.dk> skrev i en meddelelse
> Kik på http://www.guru3d.com
>
> Jeg er næsten sikker på de har den :)

Ja mange har de ihvertfald. Tak for url´en. Jeg hentede dog en
fra Asus´s FTP. 56.55 og der er ingen problemer.

/Kenneth Iversen

Fra : Sune Salminen

Dato : 30-06-04 12:17

Kenneth Iversen wrote:
> "Egil Solberg" <egilso@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Jeg siger tak for info. Jeg har selvfølgelig været så smart at slette
> min gamle driver :)
> Nå jeg finder den jo nok et sted på google.

Nvidia har et driverarkiv på deres website.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 30-06-04 12:29

> Nvidia har et driverarkiv på deres website.

Som ikke er så ligetil at finde.

/Kenneth Iversen

Fra : Sune Salminen

Dato : 30-06-04 17:54