Hvor meget må en Carina E 1,6 trække?
Fra : Ukendt

Dato : 28-06-04 18:15

Jeg har sådan en, men ikke anhængertræk endnu. Jeg vil gerne vide hvor meget
den må trække - er der nogen der ved det?

Mvh Tommy

Fra : Jørgen L.

Dato : 28-06-04 20:33

> Jeg har sådan en, men ikke anhængertræk endnu. Jeg vil gerne vide hvor
meget
> den må trække - er der nogen der ved det?
>
> Mvh Tommy

1300 kg. men skal du udnytte hele vægten skal du have BE kørekort.

Hilsen Jørgen

Fra : Søren

Dato : 01-07-04 14:24

> 1300 kg. men skal du udnytte hele vægten skal du have BE kørekort.
1125 kg. uden BE kørekort

Fra : S Jensen

Dato : 28-06-04 20:36

"TBJ" <bruus [snabela] os.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har sådan en, men ikke anhængertræk endnu. Jeg vil gerne vide hvor
meget
> den må trække - er der nogen der ved det?
>
> Mvh Tommy

Hej jeg vil tro at det er omkring 1300 kg. Jeg havde 1,8 og den måtte køre
med 1300 kg (med B/E kort)
Mvh Stig.

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 28-06-04 20:44

1300kg

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-04 11:16

"TBJ" <bruus [snabela] os.dk> wrote in message
> Jeg har sådan en, men ikke anhængertræk endnu. Jeg vil gerne vide hvor
> meget
> den må trække - er der nogen der ved det?
>
> Mvh Tommy

Hvis det er en Carina E må den trække 1300 kg, og hvis den har det der
brenderup træk der går i en bue under kofangeren skal du huske at få det
udskiftet da de ikke kan holde brenderup betaler et nyt træk også skal du
selv betale arbejdslønnen.

MVH
Jens