E-Mail
webnoob 5265
Microsoft Outlook 2003
Fra : DonE

Dato : 28-06-04 18:08

For filan da osse!
Jeg er kommet til at slette en mail konti......
Hvor på 'puteren' finder jeg de mails der var i de mapper under den
konto?

--

DonE

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-06-04 18:47

Den 28 jun 2004 mumlede DonE noget i denne stil:

> For filan da osse!
> Jeg er kommet til at slette en mail konti......
> Hvor på 'puteren' finder jeg de mails der var i de mapper under den
> konto?

Hvad er det du mener? Hvad er det helt specifikt du har slettet?

Med en konto forstår jeg en - f.eks - POP3 konto, og kan derfor ikke
forstå du skulle have mails under den?

--
Palle Jensen

Fra : DonE

Dato : 28-06-04 20:03

"Palle Jensen" <palle.jensen@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad er det du mener? Hvad er det helt specifikt du har slettet?
>
> Med en konto forstår jeg en - f.eks - POP3 konto, og kan derfor ikke

Jeg havde en POP3 konto som jeg af mystiske grunde kom til at slette,
*inden* jeg havde flytte div. mails til en anden mappe.
Og nu står jeg så lige i den kattepine, at der var nogle breve jeg skal
bruge igen.

--

DonE

Fra : Palle Jensen

Dato : 29-06-04 11:49

> [...]

> slette, *inden* jeg havde flytte div. mails til en anden mappe.
> Og nu står jeg så lige i den kattepine, at der var nogle breve

OK?! Kan godt være det er mig der har misset en eller anden
funktionalitet i Outlook, men jeg kan ikke se hvordan en slettet pop3
konto skulle kunne fjerne nogle E-mails som jo ligger i uafhængige
foldere.

Sagt på en anden måde: Hvis jeg sletter alle mine pop3 konti lige nu
så vil alle mine mails jo stadig ligge i diverse foldere.

Hvis i stedet du mener du har slette en folder der var fuld af mails,
så kan du jo se om de ligger i affaldskurven. Tror desværre ikke der
er mulighed for at undelete i Outlook..

--
Palle Jensen

Fra : DonE

Dato : 29-06-04 13:24

> [...]
>
> Hvis i stedet du mener du har slette en folder der var fuld af mails,
> så kan du jo se om de ligger i affaldskurven. Tror desværre ikke der

Hmm...ok. Tak for dit svar.

--

DonE