Fantic chopper og rocket
Fra : Danny

Dato : 28-06-04 17:26

Hejsa NG

Jeg har en ven, som er i gang med at renovere en Fantic chopper og en rocket
model, men han har lidt problemer med at finde reservedele til dem. Er der
nogen der har et godt forslag til hvor man kan kigge, eller ved hvor man kan
bestille dele hjem?

Håber i kan hjælpe :)

Fra : Bo Andersen

Dato : 11-08-04 08:25

"Danny" <lol@he.ha> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen der har et godt forslag til hvor man kan kigge, eller ved hvor man

Hej Danny,

Jeg har en smule motordele tilbage fra dengang jeg selv havde et par stykker
af hver, lad mig vide hvad han skal bruge og så må vi se................