Speedometer?
Fra : Jan Gregersen

Dato : 28-06-04 16:50

Hej NG

Jeg har lidt problemer med min omdrejningstæller, på min RD350. jeg har lige
købt et nyt kabel, og det virker som det skal, nu ved jeg ikke hvordan en
omdrejningstæller virker, men har det fået taget ud og det virker som om, at
det fubgerer ved magnetisme.

Problemet er at det ikke viser noget, og ved lidt højere omdrejninger, fra
ca. 5000 begynder det at hyle, som om der er et eller andet inde i selve
omdrejningstælleren der er defekt. Hvis der nogen der har nogle bud på
problemet, skal i være velkomne til at besvare dette indlæg.

pft Jan