Erfaringer med De Danske Vægtkonsulenter ?~
Fra : Per Knudsen

Dato : 28-06-04 13:58

Hej alle jer der "arbejder" med jeres vægt !!
Hvad har i af erfaringer med De Danske Vægtkonsulenter, er det er god
forretning ? eller er det en god kostvejled-ning ?? Kan det virkelig
passe at man kan spise alt det ifl.ders kostplan, uden at tage på i
vægt ? Hvad er det i denne plan som sætter forbrændingen så volsomt op
? Hvad med motion og fedtfattig kost, er det yt ??
Med venlig hilsen
Per

Fra : EnjoyNews

Dato : 29-06-04 06:36

Du spiser bla. 300g grøntsager både til frokost og aftensmad hvilket sætter
forbrændningen i vejret og som er med til at du taber dig.

Mvh
Heidi

"Per Knudsen (slet ZRA68)" <pkbasti3bkbuller@ZRA68mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:10884276450.0905826279333368@dtext.news.tele.dk...

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-06-04 08:41

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du spiser bla. 300g grøntsager både til frokost og aftensmad hvilket
sætter
> forbrændningen i vejret og som er med til at du taber dig.

Hvad er det i den proces, der sætter forbrændingen i vejret?
Er det dét, at man spiser?
Er det lige præcis grønsagerne, der gør det?
Er det ikke sådan, at forbrændingen "går i vejret" når bare man spiser?

Mvh. Lisbeth

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 29-06-04 16:23

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> wrote in message
> "EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse

> sætter
>
> Hvad er det i den proces, der sætter forbrændingen i vejret?

ja det spørgsmål vil jeg også gerne se svaret på.....sådan videnskaveligt
set

Fra : mus

Dato : 04-07-04 11:24

Hej

Man får masser af mad, så det sætter forbrændingen op og netop de mange
grøntsager gør at man putter meget indenbords med få kcalorier og man føler
derfor ikke sult, der gør at man falder så let i. Man skal passe på med lyst
brød, pasta mm, men må godt få det i begrænsede mængder.

Det jeg igen og igen ser volder problemer for dem der følger
vægtkonsulenterne er at man ikke må få slik,. kager mm (medminfdre man bager
selv) men sådan er det jo når man skal tabe sig og det ville sikkert være et
problem for disse personer uanset hvilket kostprogram de følger.. Der er dog
i mine øgne for stor fokus på hurtigt vægttab og for lidt fokus på motion.
Og generelt er madlavningen mere tidskrævende - især når man har karriere og
famile kan det give problemer.

Men virke, det gør det!

Har selv fulgt DDV, men ikke 100% . Tilpassede det så det passede til mig -
tabte mig lansommere - men sikkert.

LN