Driver til Logitech Di Novo keyboard
Fra : Steen Villumsen

Dato : 28-06-04 12:26

Hej!

Jeg er blevet den lykkelige ejer af et Logitech Di Novo keyboard (se
evt. mere på <
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=1,CONTENTI
D=7321>

Men træerne gror jeg aldrig ind i himlen, for så vidt jeg kan se findes
der ingen officiel driver til OS X til dette keyboard. Er der nogen der
kunne give mig et tip til hvordan jeg alligevel kan bruge keyboardet?

Jeg har faktisk fået keyboardet til at snakke med mac'en via Bluetooth,
men der er lidt problemer med keymapping osv.

På forhånd tak for hjælpen!

--
Steen Villumsen
steen [at] teglvang [dot] dk

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 28-06-04 13:12

Steen Villumsen <read_d@wn_bel.ow> wrote:

> [...]
>
> Jeg har faktisk fået keyboardet til at snakke med mac'en via Bluetooth,
> men der er lidt problemer med keymapping osv.

Jeg ville forsøge mig med deres Logitech Control Center!
<http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/US/EN,CRID=1793,co
ntentid=6003,OSID=9>
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Steen Villumsen

Dato : 28-06-04 14:52

> Jeg ville forsøge mig med deres Logitech Control Center!
> <http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/US/EN,CRID=1793,co
> ntentid=6003,OSID=9>

Den har jeg prøvet (og burde nok have tilføjet det til mit indlæg) -
desværre kan Control Centret ikke få øje på en eneste af komponenterne.
Andre forslag?

--
Steen Villumsen
steen [at] teglvang [dot] dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 28-06-04 15:32

Steen Villumsen <read_d@wn_bel.ow> wrote:

> Den har jeg prøvet (og burde nok have tilføjet det til mit indlæg) -
> desværre kan Control Centret ikke få øje på en eneste af komponenterne.
> Andre forslag?

Du har jo fået svar på mediamac.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Steen Villumsen

Dato : 28-06-04 15:37

Jesper Haaber Gylling <jesper@XXXXXXXXXgylling.net> wrote:

> Du har jo fået svar på mediamac.

Ja tak Jesper, jeg har 'skudt lidt med spredhagel' for at stille mit
spørgsmål til flere kyndige hoveder

--
Steen Villumsen
steen [at] teglvang [dot] dk