> Det kan Forbrugerklagenævnet sikkert hjælpe dig med.
Tja, jeg ved det ikke. Det er jo Sonys garantiordning, jeg er lidt ked af
at få spildt. Jeg skal nok brokke mig, hvis det var reklamationsretten,
de prøvede at ændre
Det er sådan, at jeg jo købte en E530 d. 23/03. Den blev først byttet
til en brugt F520 her den 23/06. De glemte mig åbenbart, fordi de ikke
kunne skaffe en helt ny E530, som jeg var blevet lovet.
Nu står jeg så i stedet med en uskarp F520, som jeg bare har fået
besked på at lave ny RMA-sag på.
Jeg kunne ikke få ny garanti på F520'eren, så der er jo brugt over 3
måneder af det 1 år, hvor jeg fragtfrit kan få skærmen lavet. Og der
går så igen lidt mere tid, før jeg får en skærm, jeg kan bruge.
Alternativet var reperation af E530 eller en fladskærm til lavere pris.
Disse alternativer fik jeg d. 09/06. F520 blev jeg så tilbudt d. 15/06,
da jeg brokkede mig over fladskærms-tilbuddet.
Inden d. 09/06 har de INTET gjort for at hjælpe mig. De havde bare "endnu
ikke fået min skærm".
- Lene