Gmail fra google
Fra : csm

Dato : 28-06-04 10:22

ved du om den kommer til at virke på pop3 ?

Fra : Steen

Dato : 28-06-04 10:58

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> wrote in

> ved du om den kommer til at virke på pop3 ?

Officielt er der vist kun beregnet som webmail.
Prøv Spymac i stedet - den ser god ud, med email, forum, fotoalbum etc.

--
S t e e n
[mail minus to]

Fra : Christian Joergensen

Dato : 28-06-04 11:13

On Mon, 28 Jun 2004 11:21:40 +0200, csm wrote:

> ved du om den kommer til at virke på pop3 ?

Det tror jeg ikke. Den skal jo financieres gennem annonceindtægter. Dem
ser man jo ikke med POP3.

--
Christian Jørgensen
http://www.razor.dk

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 28-06-04 13:43

Christian Joergensen, du skrev:

> Det tror jeg ikke. Den skal jo financieres gennem annonceindtægter. Dem
> ser man jo ikke med POP3.

De kunne jo proppe rekvalmer i bunden af email, ligesom Yahoo gør det.

--
Henrik
00ba7b588a548f2ec03a69cce2b50762

Fra : Prometheus

Dato : 28-06-04 15:08

Henrik K Hansen skrev:

> De kunne jo proppe rekvalmer i bunden af email, ligesom Yahoo gør det.

Yahoo! reklamerer for Yahoo! Mail. Der skal nok noget mere til.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 28-06-04 15:34

Prometheus, du skrev:

> Yahoo! reklamerer for Yahoo! Mail. Der skal nok noget mere til.

Jeg er på en mailliste, jeg skjuler godt nok rekvalmen, men den er der
da.

Buy Ink Cartridges or Refill Kits for your HP, Epson, Canon or Lexmark
Printer at MyInks.com. Free s/h on orders $50 or more to the US & Canada.
http://www.c1tracking.com/l.asp?cid=5511
http://us.click.yahoo.com/mOAaAA/3exGAA/qnsNAA/W4wwlB/TM

Henrik
af0de674fa094fdfd6f5365a53cdaca5

Fra : Dino

Dato : 28-06-04 16:29

Den 28-6 2004 skrev csm i dk.edb.internet.software.mail+news:

> ved du om den kommer til at virke på pop3 ?

Officielt, nej. Men på <http://jaybe.org/info.htm> findes et program, Pop
Goes the Gmail, der iflg. programmøren kan:

<Quote>
Pop Goes the Gmail is a program that sits between the http://gmail.com web
server and your email client, converting messages from web format into
POP3 format that a program such as Outlook Express or Thunderbird can
understand.
</Quote>

Programmet er DonationWare.

--