Speedake lovlig udstødning
Fra : Michael C. Andersen

Dato : 28-06-04 10:20

Hej

Jeg har en Peugeot Speedake fra 96, og indtil igår kørte den med
komplet 70cc kit, og proma racing udstødning.
Det gik vældigt godt, og den lå godt omkring de 90,(det var nu
sjældent jeg kørte så stærkt .
Men jeg ville nu gerne have en lovlig udstødning monteret, da en
proma-racing udstødning "snakker" lidt for meget til mig.

Jeg fik så monteret et sprit-nyt original-udstødning igårr... dog med
afblændet ....
Nu "snakker" peug'en ikke mere....men går desværre kun 45km/t
Hvad F**DEN er der galt????
Kan en udstødning virkeligt fjerne omkring 50km/t ??

Endvidere ryger den helt vildt, efter den ny udstødning er kommet på,
men jeg fik at vide at det er fordi udstødningen er helt ny, og at
peug'en vil stoppe med at lægge røgslør efter et par dage...kan det
virkeligt være rigtigt?

Med venlig hilsen
Michael C.
never.give.@way.your.email.address.on.usenet
Allways remember: spelling errors is a feature, not a bug

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 28-06-04 16:03

Hvilken udstødning har du fået monteret??

Fra : Michael C. Andersen

Dato : 29-06-04 07:27

On Mon, 28 Jun 2004 17:02:59 +0200, "\(2791\) Peder"
<peder.hansenFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvilken udstødning har du fået monteret??

Hej
Det skulle være en original Peugeot udstødning
Med venlig hilsen
Michael C. Andersen

Fra : mikkel paulsen

Dato : 02-07-04 11:36

Michael C. Andersen <never.give@way.your.emailaddy> wrote in message news:<vs22e0t33ahvnlpfskpqbm9v52tcb68n6o@4ax.com>...

> [...]
> Michael C. Andersen
> never.give.@way.your.email.address.on.usenet
> Allways remember: spelling errors is a feature, not a bug

den er sikkert med blindrør så den ikke kan komme af med gassen, du
skal skære røret op og svejse det til så kører den de 90 igen.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-07-04 18:55

On Fri, 02 Jul 2004 03:35:59 -0700, mikkel paulsen wrote:

> den er sikkert med blindrør så den ikke kan komme af med gassen, du skal
> skære røret op og svejse det til så kører den de 90 igen.

Negativ. Blindrøret på en PUG er slet ikke så effektivt.

En afdroslet variomatic giver 65-70km/t.. (og ikke de 90-100 som mange
beretter om).. det er jo ikke hver dag man kører ned ad Møns Klint..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"