/ Forside / Teknologi / Administrative / MS-Office / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Hvordan opretter jeg en adgangskode til et~
Fra : Heidi N. K.


Dato : 28-06-04 08:12

Hej

Jeg har nogle WORD-dokumenter som jeg ikke ønsker at andre skal se.
Min PC deler jeg med andre.

Jeg har ladet mig fortælle at der kan oprettes et password/adgangskode
til det enkelte dokument, og på den måde forhindre andre i at åbne
dokumentet.

Hvordan gør jeg dette?
(Jeg har Office-2003)

Mvh.

Heidi

 
 
Gevaldi (28-06-2004)
Kommentar
Fra : Gevaldi


Dato : 28-06-04 08:48


Heidi N. K. skriblede:
> Hej
>
> Jeg har nogle WORD-dokumenter som jeg ikke ønsker at andre skal se.
> Min PC deler jeg med andre.
>
> Jeg har ladet mig fortælle at der kan oprettes et password/adgangskode
> til det enkelte dokument, og på den måde forhindre andre i at åbne
> dokumentet.
>
> Hvordan gør jeg dette?
> (Jeg har Office-2003)

*Læs Word For Blondiner* deri står
der noget om beskyt dokument




--
/Gevaldi


Mads (28-06-2004)
Kommentar
Fra : Mads


Dato : 28-06-04 11:04


"Heidi N. K." <hnk451@hotmail.com> wrote in message
news:fa479ae2.0406272311.5da0fd58@posting.google.com...
> Hej
>
> Jeg har nogle WORD-dokumenter som jeg ikke ønsker at andre skal se.
> Min PC deler jeg med andre.
>
> Jeg har ladet mig fortælle at der kan oprettes et password/adgangskode
> til det enkelte dokument, og på den måde forhindre andre i at åbne
> dokumentet.
>
> Hvordan gør jeg dette?
> (Jeg har Office-2003)

Via Tools -> Options -> Security fanen er der mulighed for at sætte
passwords.

Mvh Mads



Ukendt (28-06-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-06-04 11:06

> Jeg har ladet mig fortælle at der kan oprettes et password/adgangskode
> til det enkelte dokument, og på den måde forhindre andre i at åbne
> dokumentet.
>
> Hvordan gør jeg dette?

Du kan altid komme langt ved at bruge Word's indbyggede hjælp-funktion. Men
for at spare arbejdet kommer her:

Kræve en adgangskode for at åbne et dokument
Når du opretter en adgangskode, skal du skrive den ned og opbevare den et
sikkert sted. Hvis du mister adgangskoden, kan du ikke åbne eller få adgang
til et dokument, der er beskyttet med adgangskoden. Få mere at vide om at
bruge adgangskoder.

1.. Åbn dokumentet.


2.. Klik på Gem som i menuen Filer.


3.. Klik på Generelle indstillinger i dialogboksen Gem som i menuen
Funktioner.


4.. Skriv en adgangskode i boksen Adgangskode til åbning, og klik derefter
på OK.


5.. Skriv adgangskoden igen i boksen Skriv adgangskoden igen, og klik på
OK.


6.. Klik på Gem.
Beklager formateringen, men jeg copy-pastede bare fra hjælp, så det....



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste