Rejseveninde - Italien
Fra : test

Dato : 28-06-04 05:19

Hej. Søger en rejseveninde til en tur sydpå ti Italien f.eks.. Har bil og
campingvogn.

2 tidspunkter. Fra midt i uge 29 til uge 31. Så bliver det med min. snart 7
år gl. dreng.

Fra sidst uge 30 til uge 32. Der kan han ikke komme pga. skolestart.

Jeg er 45 år, 187, 82. Interesserer mig for at se noget undervejs.
Fotografering, og så ellers også afslapning. Er vild med bjerge.

Med venlig hilsen

Per

Fra : km

Dato : 28-06-04 06:14

Du er i en forkert ng.
Kontakt annoncer er i dk.opslag.personlige

mvh
km

Fra : S. Thomsen

Dato : 28-06-04 09:45

Der er da intet galt i det. Lad nu være med at være så snæversynet......

Tænk og lev lidt positivt, istedet for at være så krapylsk.

Håber du får en rejseveninde!

---

Fra : km

Dato : 28-06-04 11:24

>Der er da intet galt i det. Lad nu være med at være så >snæversynet......

>Tænk og lev lidt positivt, istedet for at være så krapylsk.

------------------------------------

Jeg søger også en veninde som vil med på ferie, og det er der sikkert mange
der gør, men det er stadig ikke den rigtige ng, der kan hurtigt blive fyldt
her hvis alle skal søge rejsefæller her. Krapylsk? det var en oplysning og
venligt ment, jeg syntes da ikke det er negativt at oplyse det er forkert
gruppe.

mvh
km

Fra : JK

Dato : 28-06-04 15:18

On Mon, 28 Jun 2004 06:18:46 +0200, "test" <pvaedder@hotmail.dk>
wrote:

>Fotografering, og så ellers også afslapning. Er vild med bjerge.

søg med google: big tits

(synonymt med bjerge)

mvh

John

Fra : test

Dato : 29-06-04 18:12

John - som skrevet til dig personligt - så er du jo plat!

Jeg søger jo en - gerne en enlig moder som vil ud og rejse - og absolut ikke
noget sex!

Jeg synes bare det er for trivielt at rejse alene sammen med en knægt - og
hvorfor ikke have et fællesskab som kunne blive til et godt venskab.

Det er jo det noget af livet drejer sig om - ikke at være snævertsnynet -
men netop bare leve livet - og kommunikere imellem hinanden.

Tja det var bare det!!!
"JK" <(please reply to group, email invalid) junk@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:l2a0e0he8detkqe3p5u2igj9soqa134ttj@4ax.com...

Fra : Kim

Dato : 29-06-04 19:14

On Tue, 29 Jun 2004 19:11:38 +0200, "test" <pvaedder@hotmail.dk> wrote:

>Jeg søger jo en - gerne en enlig moder som vil ud og rejse

Så benyt den rette gruppe : news:dk.opslag.personlige

fut : dk.admin.netikette

--
Når du svarer på et indlæg, så svar venligst under det citerede.
Du behøver ikke at sende hele de(t) foregående indlæg,