Hjælp til - Theif Deadly Shadows (grafikk~
Fra : Billy Bob

Dato : 27-06-04 21:47

Hej Gruppe!!!!!!!!!!!

Jeg har ovenstående spil men når jeg vil starte det får jeg en
fejlmeddelelse hvor der står - Engine need video card with pixel shader 1.1
or higher -
mit grafikkort er et nvidea gforce mx 420 og jeg har den nyeste driver til
denne og til directx men lige meget hjælper det.
Kan i hjælpe.

Vh
Jan

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 27-06-04 23:36

"Billy Bob" <friis13@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mit grafikkort er et nvidea gforce mx 420 og jeg har den nyeste driver til
> denne og til directx men lige meget hjælper det.

Ja: Køb et nyt grafikkort. Eller drop spillet :-/

Du skal have et ATI Radeon 8500 og opefter, eller et nVidia GF 4 (ikke MX)
og opefter, for at få Pixel Shader 1.1 support.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Michael Petersen

Dato : 19-07-04 23:05

"Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> wrote in

> [...]
>
> Du skal have et ATI Radeon 8500 og opefter, eller et nVidia GF 4 (ikke
> MX) og opefter, for at få Pixel Shader 1.1 support.

GeForce 3 har også pixelshader 1.1 support. Det er kun GF2 og GF4 MX som
ikke har (GF4 mx er et overclocket GF2 med mere ram)
Alle radeon kort fra 8500 og op har også Pixelshader 1.1 support.

grafikkort i bærbare er en anden sag.

Michael