Zakynthos - Grækenland
Fra : Peggy-Sue Rønnow

Dato : 27-06-04 21:28

Hej NG

Er der nogen her som har været på Zakynthos i Grækenland?

Hvis ja har i nogle gode eller dårlige erfaringer derfra? evt også hvad
angår dykning? Tage ud på egen hånd osv.

Peggy-Sue

Fra : Casper - OldTrafford~

Dato : 30-06-04 00:42

"Peggy-Sue Rønnow" <psr.fjerndette@dpnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis ja har i nogle gode eller dårlige erfaringer derfra? evt også hvad
> angår dykning? Tage ud på egen hånd osv.

Jeg har været der 3 gange, og jeg må sige, at øen er pragtfuld!
Der er noget for enhver smag på øen.
Hvis man er til naturoplevelser, jamen så er det bare at tage ud og tag et
kig. Der er flere steder, hvor der er kanon flotte udsigtsposter.
Hvis man er til fest osv. så er der masser af natteliv i laganas, mens det
er mere roligt i argassi.
Jeg vil anbefale dig, at tage turen fra zakynthos by til alykes, som er en
kommende turistby. Der vil du bl.a. komme forbi den tyske luftbase, hvor der
er frit syn til jetjagere osv.

Du kan også tage en tur til The Smugglers Wreck, som er et forlist
smuglerskib som ligger i en meget flot bugt. Et af grækenlands flotteste
postkjost-billeder :)

Jeg vil gerne tilbage til Zakynthos ihvertfald.
I zakynthos havn er havbunden sand, hvilket ser ret fedt ud på billeder osv.

Af hensyn til turister, så vil du møde en masse englændere. Der er -
heldigvis - ikke så mange tyskere.

Fra : Peggy-Sue Rønnow

Dato : 30-06-04 13:08

Tak tak..

har købt to engelske bøger om øen da der ikke findes noget brugbart på
dansk.

Vi har tænkt på smugglers wreck, de blå grotter, vi skal også med på en
"safari" i jeeps.. og en masse andre ting.
Vi skal bo i laganas og skal også ud og dykke.. ensige se byen zakynthos.

VI glæder os meget til turen :) Har du nogen billeder jeg må se?

"Casper - OldTrafford.dk" <webmaster@DELETEMEoldtrafford.dk> wrote in
message news:40e1fe5c$0$193$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...