Outlok - spamfilter eller regel?
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 27-06-04 20:05

Hejsa

Kort og godt: Jeg har brug for at alle mails sendt til mig, som IKKE
kommer fra personer i mit adressekartotek , bliver smidt i uønsket
mail.

How to?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 28-06-04 11:33

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev
> Kort og godt: Jeg har brug for at alle mails sendt til mig, som IKKE
> kommer fra personer i mit adressekartotek , bliver smidt i uønsket
> mail.

Jøsses, så må vi da ikke håbe at der er en og anden der pludselig får den
ide at skrive til dig uden at være forhånds godkendt

Men du kan gøre det, om en det er lidt besværligt, at du i Outlook (i hvert
fald i Outlook 2003) går i Funktioner, Indstillinger og vælger faneblad
"Indstillinger" tryk på knappen "Uønsket e-mail" så kan du fedte lidt rundt
der. Der findes sikkert en anden metode også, men jeg har ikke lige tid til
at finde mere lige nu.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 28-06-04 16:13

[...]

>Jøsses, så må vi da ikke håbe at der er en og anden der pludselig får den
>ide at skrive til dig uden at være forhånds godkendt

*g* jow jow

> [...]
>der. Der findes sikkert en anden metode også, men jeg har ikke lige tid til

fandt det selv derefter.. super-duper.. tak..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk