En glad mand og hans Bandit :)
Fra : Tjinca

Dato : 27-06-04 19:46

Heysa,

Så er der dømt Bandit kørsel igen efter...

Men så er der også gjort følgende :

Skifte udgangsleje.
Skifte Koblingsplader.
Montering af Shift-kit.
Montering af GSX-r 1100 årgang 88 knaster.
Montering af justerbare(ikke programerbar) tændings advancer.
Ombygning fra S front, til SV-650 N front... altså eneste tegn på
det er en 1200 nu er den sorte motor, mode 600'erens grå.

Nå, men som planen er nu for at få det sidste justeret ind, så skal jeg
så snart lydmuren har en tid :) op og ha den rullet, og så lige justeret den
ind osv... :) og så er vi klar til TPT :) og selv... skal jeg med til MC
chauførene osv. på vejen :)

Men efter første køretur i dag, så er der ingen tvivl om at de knaster
har forvandlet maskinen til en hel anden... og en af de første ting jeg skal
ha monteret inden for det næste stykke tid, er helt klart en styrdæmper,
forsatan det forhjul kan bare ikke blive nede mere *LOL*

Også shift-kittet kan jeg mærke tydeligt, for gearskiftende er blevet
ekstremt meget hurtigere, og mere lydsvage... man hør lige svagt *klik* og
så er man afsted igen... hvorimod tidligere det var *klonk*, så jeg vil når
jeg har kørt et stykke tid skrive en anmeldes af både instaleringen (skod),
og brugbarheden inden på dmcn.dk

Men nu er det jo bare at vendte på at lydmuren har tid :) og så skal der
rulles og justeres ind...f.eks. rykkes tændingen først når jeg skal op og
rulle den, da jeg så kan se forskellen.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 27-06-04 20:41

"Tjinca" <tjinca10@hotmail.com> writes:

> [...]
> ha monteret inden for det næste stykke tid, er helt klart en styrdæmper,
> forsatan det forhjul kan bare ikke blive nede mere *LOL*

Jammen det var jo godt at høre at den kunne trille. Hvorfor kom du så
ikke forbi os andre som stod og bremsetrænede i Brøndby, som nævnt på
pimselisten?

/PS: det eneste du nu mangler er at få fikset din afsender adresse

/Kai, som har bevist at en Retter både kan lave wheelies og stoppies
idag :)

Fra : Moller

Dato : 28-06-04 07:39

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Jammen det var jo godt at høre at den kunne trille. Hvorfor kom du så
> ikke forbi os andre som stod og bremsetrænede i Brøndby, som nævnt på
> pimselisten?

   blev først færdig ved 17-18 tiden, så det nåede jeg detsvære ikke...

> /PS: det eneste du nu mangler er at få fikset din afsender adresse

   Nopes, det var fra fruens PC :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 28-06-04 22:19

Tjinca wrote:
> [...]
> Ombygning fra S front, til SV-650 N front... altså eneste
> tegn på det er en 1200 nu er den sorte motor, mode 600'erens grå.

Har du skiftet til en SV-forlygte? For du har da vel ikke skiftet
forgaflen???
--
Best regards Rune (Bare nysgerrig)
www.Bandit600RR.dk

Fra : Moller

Dato : 29-06-04 08:18

Rune (Bandit600RR) wrote:

> Har du skiftet til en SV-forlygte? For du har da vel ikke skiftet
> forgaflen???

   Forlygten... :) skal jo ikke ha små spagetti ben på den ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 29-06-04 08:34

Moller wrote:

> Forlygten... :) skal jo ikke ha små spagetti ben på den ;)

Nej det tænkte jeg nok
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Moller

Dato : 29-06-04 09:52

Rune (Bandit600RR) wrote:

> Nej det tænkte jeg nok

   Hvis benenden skal skiftes, så har jeg mest et øje mod en Upside down
fra en gixxer maskine :) og så lige bagbenet fra en gixxer, så den blir
lidt stivere :) og mere rå at se på...

   Hvor har du købt din hjelm rune ?

--
VH
Lars Molnit

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 29-06-04 10:31

Moller wrote:

> Hvis benenden skal skiftes, så har jeg mest et øje mod en Upside down
> fra en gixxer maskine :) og så lige bagbenet fra en gixxer, så den
> blir lidt stivere :) og mere rå at se på...
>

> Hvor har du købt din hjelm rune ?

Jeg har købt den hos Skibby Mc, men den fås også hos Aagesen...
Når du køber bagben fra en gixxer så sig lige til! Så vil jeg godt købe
B12'erens bagben
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Moller

Dato : 29-06-04 12:11

Rune (Bandit600RR) wrote:

> Jeg har købt den hos Skibby Mc, men den fås også hos Aagesen...
> Når du køber bagben fra en gixxer så sig lige til! Så vil jeg godt købe
> B12'erens bagben

   Og så vil jeg lige huske på at bagben menes bagsvingeren :) og ikke
bagdæmperen :) så vi har det helt på det tøre...

   hmmm, må ned til ågensen og prøve den hjelm engang.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 29-06-04 12:33

Moller wrote:

> Og så vil jeg lige huske på at bagben menes bagsvingeren :) og ikke
> bagdæmperen :) så vi har det helt på det tøre...

Så er vi helt enige! Jeg har en bagdæmper fra Hyperpro på og den vil jeg
ikke skifte!

> hmmm, må ned til ågensen og prøve den hjelm engang.

God fornøjelse...
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Moller

Dato : 29-06-04 12:50

Rune (Bandit600RR) wrote:

> Så er vi helt enige! Jeg har en bagdæmper fra Hyperpro på og den vil jeg
> ikke skifte!

   Nu spørg jeg nok dumt, men hvad er grunden til du vil ha en B12
bagsvinger på ? ville det ik være bedre at hugge en fra en Gixxer 750,
eller den nye 1000'er ?

--
VH
Lars Molnit

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 29-06-04 13:13

Moller wrote:

> Nu spørg jeg nok dumt, men hvad er grunden til du vil ha en B12
> bagsvinger på ? ville det ik være bedre at hugge en fra en Gixxer 750,
> eller den nye 1000'er ?

Bare jeg får noget der er lidt stærkere, og hvor der er mere plads er jeg
glad...
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 29-06-04 16:03

"Rune (Bandit600RR)" <RUR@teleREMOVETHIS2adsl.dk> skrev i en meddelelse >
> Bare jeg får noget der er lidt stærkere, og hvor der er mere plads er jeg
> glad...
Hvad skal du med mere plads? der er da fint plads til en 180er.
Og den er stæk nok til 120hk
Men det ville være rart med en i alu, så der er lidt mere at pudse.

MVH Ove Bandit600+

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 29-06-04 22:31

Ove Jakobsen wrote:
> [...]
> Og den er stæk nok til 120hk
> Men det ville være rart med en i alu, så der er lidt mere at

Hej Ove

Hvad var det nu lige for en fælg du køre med og var det nemt at få den på?
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk