Dansk ordbog
Fra : Dennis Olesen

Dato : 27-06-04 19:30

Jeg har købt en office XP englesk men kan ikke finde den danske ordbog i
Word. Er den med eller skal man købe den ved siden af ?

MVH
Dennis Olesen

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 27-06-04 19:43

"Dennis Olesen" skrev
> Jeg har købt en office XP englesk men kan ikke finde den danske ordbog i
> Word. Er den med eller skal man købe den ved siden af ?

Den skal købes ved siden af
(hos boghandleren kan du købe dansk stavekontrol.)

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Dennis Olesen

Dato : 28-06-04 04:57

Kan man bare bruge cd-rommen fra nudansk ordbog ?

mvh
Dennis Olesen