E-Mail
webnoob 5265
Spymac settings
Fra : Steen

Dato : 27-06-04 18:25

Hey

Spymac har et glimrende alternativ til GMail, 1GB gratis mail, fotofolder
etc.
Jeg mente jeg læste i gruppen, at Spymac kan bruges som pop3 - så man kan
hente mails ned i sit email program, jeg kan bare ikke se disse
indstillinger nogen steder.

Nogen der ved noget?

--
S t e e n
[mail minus to]

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 27-06-04 18:42

Godaften Steen

"Steen" <locobase@gmx.netto> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg mente jeg læste i gruppen, at Spymac kan bruges som pop3 - så man kan
> hente mails ned i sit email program, jeg kan bare ikke se disse

Jeps....

Både indgående smtp-server sættes til mail.spymac.com
derefter indtastes brugernavn og kodeord som hvis du bruger webmail, og
vupti, så er du kørende.

Henrik, Slagelse

Fra : Steen

Dato : 27-06-04 19:02

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> wrote in

> Både indgående smtp-server sættes til mail.spymac.com

Jamen davs Henrik

Jeg ka' sgutte få smtp-serveren til at sende...ka' du det?

--
S t e e n
[mail minus to]

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-06-04 19:59

Steen skrev:

>Jeg ka' sgutte få smtp-serveren til at sende...ka' du det?

Med en TDC-opkobling, så kan du kun poste gennem TDCs smtpserver,
medmindre det er en erhvervsopkobling.

Hvis du har en fast ip, så skulle også kunne bruge andre
smtpservere, men det er vist ikke officielt.
--
Knud

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 27-06-04 19:54

Davs Steen

> "Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> wrote in

> Jamen davs Henrik
> Jeg ka' sgutte få smtp-serveren til at sende...ka' du det?

Jep, uden problemer....

Henrik, Slagelse

Fra : Sune

Dato : 27-06-04 19:05

On 27 Jun 2004 17:25:01 GMT, Steen <locobase@gmx.netto> wrote:

>Hey
>
>Spymac har et glimrende alternativ til GMail, 1GB gratis mail, fotofolder
>etc.
>Jeg mente jeg læste i gruppen, at Spymac kan bruges som pop3 -

Det kan man også med GMail, på en uautoriseret måde ...

http://sarahlane.typepad.com/sarahword/2004/06/gmail_goodies.html

Mvh
Sune