Gixxer forum
Fra : Per Jakobsen

Dato : 27-06-04 16:38

Hej

Er der nogen der kender et godt suzuki gsx forum, hvor der der ogsaa kan
stilles spoergsmaal om aeldrer modeller

Jeg har nemlig et problem med en kaburatoer der laekker.

Mvh

Per

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 27-06-04 18:00

"Per Jakobsen" <per_biker@hotmail.com> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen der kender et godt suzuki gsx forum, hvor der der ogsaa kan
> stilles spoergsmaal om aeldrer modeller
>
> Jeg har nemlig et problem med en kaburatoer der laekker.

Det gør der sikkert...

men hvorfor ikke bare stille dit spørgsmål herinde?

Fra : Hans Holten-Lund

Dato : 27-06-04 18:48

Hej Per,
> Er der nogen der kender et godt suzuki gsx forum, hvor der der ogsaa kan
> stilles spoergsmaal om aeldrer modeller

Du finder hvad du søger på:
www.gixxer.com

-Hans

Fra : Tommy Fer

Dato : 28-06-04 17:50

Per Jakobsen wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der kender et godt suzuki gsx forum, hvor der der ogsaa
> kan stilles spoergsmaal om aeldrer modeller
>
> Jeg har nemlig et problem med en kaburatoer der laekker.

Der er et ret bredspektret forum her

News://dk.fritid.motorcykel

hint hint
--
Mvh Tommy Fer
Honda VFR400R

Fra : Per Jakobsen

Dato : 29-06-04 03:50

[SNIP]
> Der er et ret bredspektret forum her
>
> News://dk.fritid.motorcykel
>
> hint hint
> --
> Mvh Tommy Fer
> Honda VFR400R
> Polyteknisk MC Forening
> 4 Wheels moves your body, 2 wheels move your soul!

Okay okay jeg gir mig, (hvor er det dejligt at i opfordrer mig til at soege
hjaelp her).

Mit problem er at en af kaburatorerne laekker bensin fra det venstre
luftindtags hul (i ved de to huller paa stoerelse med en taendstik der
sidder forneden der hvor man saetter luftfilteret paa).

Jeg har kontrolleret foelgende jet naalen (den ser fin ud), jeg har ogsaa
efterset den anden naal (den dims som flyderen skubber op og som saa lukker
af for bensinen naar kammeret er fuldt). Den naal sidder ligsom i et
hylster, hvor jeg har skiftet o-ring. i starten kom der benz fra begge de
smaa huller nu er det kun det hoejre. Hvor kan det komme fra ? kan det
hjaelpe at skifte o-ringe paa selve flyde rammen/holderen.

Dernaest behoever man at synkroniserer kaburatorerne naar jeg ikka har skilt
de 4 kaburatorer ad, men kun taget flyde kammeret af den syge kaburator. Og
hvordan synkrosinerer man egentligt disse.

Er der noget jeg ellers har misset her.

Paa forhaand tak

Per