Grænsehandel
Fra : Gitte

Dato : 27-06-04 16:08

Hej

Flensborgcity.dk er samlingsstedet for informationer, artikler,
reklamer og B2B for såvel den danske som den tyske side af grænsen.

Min begrundelse for at skrive til jer her, er fordi jeg fulgte i
sidste uge et spørgsmål på hvornår man skal eller ikke skal betale
moms i udlandet.Her var det tydeligt at høre man blandede privat og
erhverv sammen.Flensborgcity.dk vil beskæftige sig med B2B f.eks love
og regler,samt gøre sit bedste for at finde de muligheder man ikke
lige umiddelbart kan se, som findes syd for grænsen.

Det ville glæde mig hvis nogen havde lyst til at tag et kig på
siden,www.flensborgcity.dk og komme med såvel ris som ros,eller gode
forslag til nyt indhold, samt nærmere information om flensborgcity

Vil lige skynde mig at sige at websitet bliver finpudset i disse
timer,det har været online i 3 dagede.

Med Venlig Hilsen

Gitte

gitte@ugeavisen.com

Fra : John Jessen

Dato : 27-06-04 21:23

Hej Gitte,

Ikke for noget, men var det ikke en idé at vente med at udbede kritik til du
havde et indhold? Som det er nu er det jo bare en række af de sædvanlige
links, herunder vejrudsigt og webcam. Jeg kan ikke se at du har lavet
nogetsomhelst der bare snerper i retning af en "grænse"-overskridende
website. Eller forventer du at gruppen leverer indholdet til dig? Vi kan vel
med rette forvente at du viser de visioner du har med siten, og ud fra dette
kommer med kritik og/eller forslag til indhold.
På'en igen!

John

Fra : Gitte

Dato : 29-06-04 08:27

"John Jessen" <John_jessen2003@yahoo.com> wrote in message news:<cbnabg$62m$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> med rette forvente at du viser de visioner du har med siten, og ud fra dette
> kommer med kritik og/eller forslag til indhold.

Hej John

Alt har en begyndelse,og nej jeg forventer ikke gruppen levere
indholdt,det har jeg masser af selv,beklager jeg fik lagt et indlæg
,der kunne genere så
meget....

Med Venlig Hilsen.

Gitte

Fra : alexbo

Dato : 27-06-04 21:48

"Gitte" skrev

> Min begrundelse for at skrive til jer her, er fordi jeg fulgte i
> sidste uge et spørgsmål på hvornår man skal eller ikke skal betale
> moms i udlandet.

Hvorfor er der så ikke noget resultat når man søger på moms?
Hvis man søger på love, kommer der noget om Rhodos.

For mig ligner dit indlæg blot en reklame for en ligegyldig side.
Flere af dem og du nærmer dig en klage.

mvh
Alex Christensen

Fra : Gitte

Dato : 29-06-04 08:43

"alexbo" <alexbo@post.cybercity.dk> wrote in message news:<cbnbo4$7np$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> Hvis man søger på love, kommer der noget om Rhodos.
>
> For mig ligner dit indlæg blot en reklame for en ligegyldig side.

Hej Alex

Lover dig at der ikke kommer flere indlæg fra mig.Oplysning om moms er
der,desværre har opsætningen drillet.Beklager mit indlæg,skal aldrig
ske igen.

Med Venlig Hilsen

Gitte