Hvor købes Honda t-shirt?
Fra : Claus Rolsted

Dato : 27-06-04 16:07

Hej DFM,

Er der nogen, som ved hvor man kan købe en Honda t-shirt, som nogenlunde
ser ud, som den på dette link afbillede?
http://www.protek.dk/privat/honda_shirt1.jpg

Jeg har hørt, at den bl.a. skulle blive solgt i en forretning på
Amagerbrogade, men har ikke lige kunnet finde den rigtige forretning. Er
der nogen, som ved noget?

Andre lækre Honda t-shirts vil jeg i øvrigt også meget gerne høre om

Jeg kan se, at spørgsmålet har været oppe i en gammel dfm-tråd, men så
vidt ses, kom man aldrig frem til et decideret købested...

På forhånd tak,

--

Claus Rolsted, København
Honda CX500, '83

Fra : Richard

Dato : 27-06-04 20:04

Claus Rolsted wrote:

> Jeg kan se, at spørgsmålet har været oppe i en gammel dfm-tråd, men så
> vidt ses, kom man aldrig frem til et decideret købested...

Ikke, husker ellers at et par US-steder blev nævnt - Arizona
Motorsports fx... <www.azmotorsports.com>

Hvis det gerne må være i udlandet, så dukker lignende op på ebay rudnt
om kring i verden - etabler en global søgning og bed om mail, når der er
noget nyt.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Per

Dato : 28-06-04 07:12

--

Hej Claus!

Jeg har set dem inde hos en tøjforhandler på Vesterbrogade imellem Vesterbro
torv og Absalonsgade. Det er ca. 2 mdr. siden jeg så dem i deres
udstillingsvindue - måske de har dem endnu

Mvh. Per!

---
Denne mail er certificeret virusfri

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-06-04 08:53

"Claus Rolsted" <rolsted@nospam.dknospam> wrote in message
> [...]
>
> Jeg kan se, at spørgsmålet har været oppe i en gammel dfm-tråd, men så
> vidt ses, kom man aldrig frem til et decideret købested...

Er det ikke at overdrive signalet lidt? Hvad med en ring i "det" øre?

vh
Torben (Yamaha'er)

Fra : Claus Rolsted

Dato : 03-07-04 11:45

Tak for inputtene til Richard og Per. Jeg kigger videre på det.

- og til Torben: Bah, du er bare dum, er du

Claus Rolsted, som glæder sig til Træf på Toppen!!
Skal dog først lige have købt igloo-telt og nye mc-bukser.

København, Honda CX500, '83