Delphi Database
Fra : SES-Data

Dato : 30-12-00 22:36

Hej

Jeg har kigget lidt på den version af Delphi der fulgte med
det December nummeret af AOD .. Det ser jo egenligt
meget interressant ud .. jeg har ikke beskæftiget mig med
Delphi før og derfor har jeg har lige et spørgsmål til jer
Delphi guruer ..
Når man opretter en paradox database forekommer
der et tæller felt som databasen selv opretter. Kan man
bruge dette felt .. jeg tænker på om man kunne lægge
værdien over i et strengfelt hvis man havde et behov ?

mvh
Svend-Erik

Fra : Bjørn Johansen

Dato : 02-01-01 17:20

Hej,

Hvis du opretter tabellen ved hjælp af Database Desktoppen, vil der i
venstre side være et talfelt som er feltets 'position' i tabellen. Tallet
har ingen betydning, og er ikke en del af tabellen selv, det kan vel nærmest
sammenlignes med en linietæller.

Jeg ved ikke hvad du håber på at gøre med feltet?.

Med venlig hilsen

Bjørn