Jeg hader det danske vejr
Fra : Daniel Overby

Dato : 27-06-04 14:16

Efter 14 dage på Kreta hvor jeg har set den ene græker efter den anden køre
rundt på MC i 30+ graders varme - glædede jeg mig som et barn til at komme
hjem på min egen. Hvad sker der så? Gud hjælpe mig om man ikke får en
ordentlig omgang regn....

Det er sgu for trist.

I øvrigt bemærkelsesværdigt at se, hvilket løst forhold grækere har til
sikkerhedsudstyr. Blev overhalet af en gut på motorvejen, der kørte på mc i
bar mave og uden hjelm!

- Daniel

Fra : Michael

Dato : 27-06-04 15:15

enig med dig ang vejret, men at se dem køre i bar overkrop og uden hjelm,det
er sgu også trist
MVH Michael