Åbne en .exe fil ?
Fra : Jan

Dato : 27-06-04 11:22

Hej gruppe.

Jeg ville lige høre om hvordan man åbner en .exe fil for at redigere i den ?

På forhånd tak

Jan

Fra : Gert Krabsen

Dato : 27-06-04 12:11

Det gør man ved at redigere i kildekoden og herefter compilere en ny
..exe-fil.

Hvis du ikke er i besiddelse af kildekoden, har du i princippet*) ikke
mulighed for (og formentlig heller ikke rettighed til!) at redigere i en
..exe-fil.

/Krabsen

*) afhængigt af, hvilket udviklingsmiljø der oprindelig er brugt til
udvikling af programmet findes der de-compileringsværktøjer.
Men som skrevet ovenfor er det meget sjældent, at der er brug for dem
under legale forhold

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : Jan

Dato : 27-06-04 16:30

Jeg har desværre kun exe filen.
Det jeg har er et lille program som åbner et spil og connecter til en
spilleserver.
Min idé var at skifte det IP nummer ud i programmet til det IP som vi bruger
på vores spilleserver.

Men det lader til at være umuligt.

newsr982nsii0p03yo@news.sunsite.auc.dk...

Fra : Harald Staff

Dato : 27-06-04 17:43

Det kalles "to unbake a cake" -dvs start med en kage og end opp med 3 egg,
en pose sukker, en kop mel, ...
Dessverre...

Beste hilsen Harald

Fra : Mathias

Dato : 02-08-04 17:14

Jan wrote:
> [...]
> spilleserver.
> Min idé var at skifte det IP nummer ud i programmet til det IP som vi bruger

Det er måske muligt - men hvis det er, så er det ulovligt.

--
Mvh. Mathias