Restaurant i London?
Fra : Lis Fisker

Dato : 27-06-04 09:37

Vi skal en tur til London og søger et tip til en god restaurant.
Næsten hvad som helst, bare der er et godt forhold mellem pris og
kvalitet.

Ville i første omgang gerne prøve Jamie Olivers restaurant
(www.fifteenrestaurant.com/), men afstod pga. den overkommercielle
fabriksagtige ånd, der hersker på hjemmesiden.

Hilsen fra Lis

Fra : BentL

Dato : 27-06-04 10:01

"Lis Fisker" <lisfisker@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> (www.fifteenrestaurant.com/), men afstod pga. den overkommercielle
> fabriksagtige ånd, der hersker på hjemmesiden.

Hej
Vi er altid på Khan's på 13-15 WestbourneGrove, tæt ved Bayswater
Underround. Indisk mad i lidt rustikke omgivelser og ikke noget fancy. Men
det smager og så er det ikke spec. dyrt. Har været der 5 gange gennem årene
og det er godt hver gang. http://www.viewlondon.co.uk/review_440.html
I London Street lige ved Paddington station ligger en lille libanesisk
restaurant Levantine, hvor man får fremragende meze.
http://www.viewlondon.co.uk/info_restaurant_9727.html. Anmeldelsen er
korrekt hvad angår omgivelserne, men maden fejler ikke noget.

Håber det kan bruges.

God tur

Bent

Fra : Padmé Amidala

Dato : 27-06-04 15:38

Restauranten i OXO Tower
Fifth Floor i Harvey Nichols
Noble Rot (ligger ikke langt fra U-Oxford Circus)

Alle tre steder laver formidabel mad, især Noble Rot (der i øvrigt har dansk
ejer), men priserne følger den fabelagtige kvalitet..

VH
Padmé

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-06-04 20:03

> [...]

> (www.fifteenrestaurant.com/), men afstod pga. den overkommercielle
> fabriksagtige ånd, der hersker på hjemmesiden.

Overkommerciel?

Søger du en restaurant, hvor personalet arbejder gratis, overskuddet foræres
til fattige børn og madresterne foræres til de hjemløse? Hvad jeg mener
er..... hvilken restaurant finder man, der IKKE er kommerciel?

Mvh. Lisbeth

Fra : -V-

Dato : 27-06-04 23:03

Lisbeth Jacobsen wrote:
> [...]
> foræres til fattige børn og madresterne foræres til de hjemløse? Hvad
> jeg mener er..... hvilken restaurant finder man, der IKKE er

Grisobasovitz?

-V-

Fra : Nicolai

Dato : 28-06-04 11:00

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Grisobasovitz?

EU støttet?

> -V-

Nicolai

Fra : Spangkuk

Dato : 28-06-04 09:57

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> skrev

> [...]
> til fattige børn og madresterne foræres til de hjemløse? Hvad jeg mener
> er..... hvilken restaurant finder man, der IKKE er kommerciel?

PMS ?

Spang

Fra : rasmus carlsen

Dato : 28-06-04 10:49

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> skrev i en
meddelelse news:40df1df7$0$14513$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> [...]
> til fattige børn og madresterne foræres til de hjemløse? Hvad jeg mener
> er..... hvilken restaurant finder man, der IKKE er kommerciel?

- ah jeg tror nu godt jeg forstår forksellen på kommerciel og
overkommerciel. Kan det sidste ikke oversættes med en "turistfælde"?

ras