standard dyse størelse
Fra : Knirke

Dato : 26-06-04 20:23

hej NG

hvad er standard størrelse på dyse i en firkantet karburator på puch maxi.

Rene

Fra : Moller

Dato : 28-06-04 07:49

Knirke wrote:

> hvad er standard størrelse på dyse i en firkantet karburator på puch maxi.

   *LOL* er det en joke ? eller dybt seriøst ?
--
VH
Lars Molnit

Fra : Kristian

Dato : 28-06-04 13:15

Hej

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> *LOL* er det en joke ? eller dybt seriøst

Eller måske dig der misforstår hans spørgsmål ??

Mvh
Kristian,

Fra : Moller

Dato : 28-06-04 13:25

Kristian wrote:

> maxi.

> Eller måske dig der misforstår hans spørgsmål ??

   Jeg forstår skam spørgsmålet som det er, men at sige en firkantet
kaburator lyder helt hen i skoven... for mener han det fordi der er
fladsspjæld i(tvivler), eller måske det at svømmerhuset er firkantet,
eller hvad... men igen det er en puch Maxi, så der er der ingen tvivl.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 14:26

> [...]
> fladsspjæld i(tvivler), eller måske det at svømmerhuset er firkantet,
> eller hvad... men igen det er en puch Maxi, så der er der ingen tvivl.

Nu må du tage dig lidt sammen Lars ) enhver Maxi'ist ved da at der findes
en gammel model karburator som er rund i formen, og den almendelige
som er firkantet i formen. Jeg kører som regel med dyse 48 i den firkantede
på en lovlig Maxi.

/Jens

Fra : Moller

Dato : 28-06-04 14:43

Pwh wrote:

> Nu må du tage dig lidt sammen Lars ) enhver Maxi'ist ved da at der findes

   ja ja, men nu er jeg ik så rød at jeg vil kalde mig Maxi'ist :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 17:37

Moller wrote:

> ja ja, men nu er jeg ik så rød at jeg vil kalde mig Maxi'ist :)

Alle rigtige mænd har da en rød Maxi med en mælkekasse på
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?f=13092003154224.jpg&m=full

/Jens

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-06-04 19:36

On Mon, 28 Jun 2004 18:37:18 +0200, Pwh wrote:

> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?f=13092003154224.jpg&m=full

Den ser godt nok træls ud!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 19:49

Martin Johansen [6000] wrote:

> Den ser godt nok træls ud!

Lidt træt var den jo nok blevet, den er også blevet hugget op
og brugt til reservedele til en der er i noget bedre stand

/Jens

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-06-04 21:09

On Mon, 28 Jun 2004 20:48:32 +0200, Pwh wrote:

> Lidt træt var den jo nok blevet, den er også blevet hugget op og brugt
> til reservedele til en der er i noget bedre stand

Nok det bedste der kunne ske

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 22:32

Martin Johansen [6000] wrote:

> Nok det bedste der kunne ske

Faktisk var jeg lidt bange for at kører over vejbump til sidst, men tro det
eller ej, alt virkede som det skulle og den kørte faktisk fint nok.

/Jens

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-06-04 07:17

On Mon, 28 Jun 2004 23:31:49 +0200, Pwh wrote:

> Faktisk var jeg lidt bange for at kører over vejbump til sidst, men tro
> det eller ej, alt virkede som det skulle og den kørte faktisk fint nok.

Kan jeg sq godt forstå..

Fra : Kristian

Dato : 28-06-04 13:16

Hej

"Knirke" <VINKELVEJ9FJERNESsxxx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> hej NG
>
> hvad er standard størrelse på dyse i en firkantet karburator på puch maxi.
>
> Rene
Den er enten #44 eller #46

Mvh
Kristian,