pæne iconer til website hvor ?
Fra : Magnus

Dato : 05-05-01 13:08

Er der nogen der kender et sted hvor jeg kan downloade nogle pæne og enkle
iconer til min hjemmeside ?

Jeg skal have iconer som skal henvise til "Debatforum, gæstebog, nyheder,
fotoalbum, statistik, resultater og en kalender"

De skal være på størrelse med den manhar på sit "skrivebord"

/Magnus

Fra : Martin

Dato : 05-05-01 13:28

On Sat, 5 May 2001 14:08:24 +0200, "Magnus" <arnason@email.dk> wrote:

> [...]
>fotoalbum, statistik, resultater og en kalender"
>
>De skal være på størrelse med den manhar på sit "skrivebord"

Prøv at søge på www.goggle.com eller www.google.com
(kan aldrig huske hvilken en af dem det er)

--
Bye for now Martin
http://www.lsv18.f2s.com