Min kur
Fra : Karina Vollmer

Dato : 26-06-04 18:58

Jeg har inden for de sidste 9 måneder tabt mig 24 kg, og vil gerne dele mine
erfaringer med andre.

Det gode ved denne kur er at resten af familien, også kan spise af den.
Endvidere er det nemt at justere normalkost ind efter endt vægttab.

Morgen: 2 dl havregryn

2 dl skummetmælk

1 stk frugt (æble, pære, banan, 8 vindruer osv)

1 tsk sukker

Formiddag: 1 stk frugt

2 gulerødder

Frokost: 2 skiver rugbrød

6 skiver magert pålæg

3 spsk hytteost

1 gulerod

1 tomat

Eftermiddag: 1 stk frugt

Aften: 125 g tilberedt magert kød (gerne fed fisk hver anden
dag)

200 g grøntsager (helst grove grøntsager)

2 kartofler eller 1dl pasta eller ¾ dl ris

Sen aften: 2 dl cheasy frugtyoghurt (skal være sødet med sødestof)

1 stk frugt eller 1 stk riskiks

Fra : Tina Nilsson

Dato : 27-06-04 11:33

Tillykke med vægttabet.
Hvad går din kur ud på?

Fra : Hjalte

Dato : 27-06-04 17:10

On Sun, 27 Jun 2004 12:32:41 +0200, "Tina Nilsson"
<tina_nilsson@subdimension.com> wrote:

>Tillykke med vægttabet.
>Hvad går din kur ud på?

Prøv at rulle lidt ned i karinas indlæg, dit eget eller det her for
den sags skyld

>"Karina Vollmer" <kvollmer@tiscali.dk> wrote in message
>mine

---
MVH.
Hjalte

"Lad være med at smide mælken ud når der ikke er mere i den, du får et kort pust af glæde næste morgen når du tror at der er noget tilbage."

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-06-04 19:55

"Hjalte" <hjalte@reloaded.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at rulle lidt ned i karinas indlæg, dit eget eller det her for
> den sags skyld

Ja nu har vi Karinas indlæg tre gange - og det er strengt taget to gange
mere end nødvendigt *S*

Det vil være herligt, om man skærer det fra, der ikke er nødvendigt at
gentage.

Læs eventuelt her:

F.U.T. (http://www.usenet.dk/ord/lokal.html)
dk.admin.netikette

Mvh. Lisbeth

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 29-06-04 16:25

Fra : Belina Wagner

Dato : 05-07-04 13:36

Fra : Belina Wagner

Dato : 05-07-04 13:37

Flot gået

mvh

bw

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 05-07-04 22:51

"Belina Wagner" <belina@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Flot gået

Vil du - og andre - ikke være så venlig at skære i det indlæg der svares på
og svare UNDER det citerede. Det er spild af plads at gentage folks indlæg i
større omfang end strengt nødvendigt.

Læs eventuelt her:

Mvh. Lisbeth