Kenn H. Jensen wrote:
> Tue Jensen skrev i meddelelsen
> news:4u5dxwhee3qp.l4ufgopky6si$.dlg@40tude.net
>
>
>>Jeg havde en GS500 i et år. Jeg havde ingen problemer med at komme af
>>med den, og jeg fik enda mere for den end jeg gav.
>
>
> Jeg havde så fornøjelsen af at prøve en GSer her til aften. Det var nu en
> ganske positiv oplevelse. Jeg skal nok lige se et par stykker inden jeg
> beslutter mig.
>
> Jeg tænker bare på om det kan blive et problem at komme af med den, der er
> jo så mange af dem på dba ??
>
>
GS'eren er jo universelt anvendelig, dels for dem der lige har fået
kørekort, dels for dem der bruger deres MC til egentlig transport.
De handles hele tiden.
Fidusen er at handle et godt eksemplar, til en god pris.
Der er sket få ændringer igennem årene, og årgangen der dermed ikke så
vigtig som km-tal og stand. Man skal være klar over at et eksemplar med
kåbe, typisk er 5-10.000 dyrere, end een uden; men måske kan være
nemmere at sælge igen. (nybegyndere foretrækker af een eller anden
grund, at betale dyrt når de taber den på sidestøttebenet. Andre tror
det giver ekstra 10km/t i svingene på de små veje.
)
--
/Hekto
Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!