Skruer, bits, bolte og møtrikker osv. til ~
Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 26-06-04 16:17

Ja, nu er min GSX-R250 så kommet tilbage fra syn, så jeg er selvfølgelig
igang med at pudse og polere, så den er helt klar til på tirsdag, når jeg
forhåbentlig får kortet...

Jeg købte den dog med skjoldene pillet af og har så fundet ud af at der
mangler en masse skruer rundt omkring. Jeg kan dog få alle skjoldene sat på,
så de sidder fast, men jeg kan godt li' at der er orden i sagerne, så jeg
vil gerne have et komplet sæt nye skruer osv. til skjoldene, hvis man kan få
det nogle steder? Special MC i Aalborg sagde at hvis de skulle købe dem kom
de til at koste 40 kr./stk, og det må jeg sige at jeg synes er lige lovlig
meget

Er der nogen der ved om man kan købe sådan et sæt? Og hvad det koster...

//Kjeldsen

Fra : Brian Sørup

Dato : 26-06-04 16:41

"Anders Kjeldsen" <kjeldsen@netpad.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dem kom
> de til at koste 40 kr./stk, og det må jeg sige at jeg synes er lige

Prøv her : http://www.pajo.dk/?action=50&what=100013 - de har stort set
alt i bolte og møtrikker, også i rustfast.
--
Brian Sørup
Honda VF 500 FII

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 26-06-04 16:49

Brian Sørup wrote:
> Prøv her : http://www.pajo.dk/?action=50&what=100013 - de har stort
> set alt i bolte og møtrikker, også i rustfast.

Sælger de også til private?

Fra : Torben V. Mogensen

Dato : 26-06-04 20:59

Hej

Er det så speciele bolte og skruer?
Kan du ikke bare bruge nogle du kan købe i løs vægt?

Det kan godt betale sig at lede lidt. Jeg skulle selv bruge M7 møtrikker og
måtte spørge 11 steder, før jeg fandt dem!

Torben

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 27-06-04 12:26

Torben V. Mogensen wrote:
> [...]
>
> Det kan godt betale sig at lede lidt. Jeg skulle selv bruge M7
> møtrikker og måtte spørge 11 steder, før jeg fandt dem!

Der er forskellige størrelser på GSXR 250. Men problemet er, at de er med
runde hoveder, der ikke
findes ret mange steder :(
Til kåbedelene brugte jeg bare nogle alm M5 med umbracho .

Prisen som Special oplyste er ikke helt ved siden af. Sådan er det med
Skruzuki !

> Torben

Thomas

Fra : Torben V. Mogensen

Dato : 27-06-04 22:17

Hej har udformningen af skruen en funktion med rundt hoved, eller er det
mere skønsmæssigt, altså at det vil se fjolet ud med fx firkantet hoved?
Hvilke størrelser mangler du og hvor mange?

Det kan altså godt betale sig at søge alternative steder, også i andre
brancher.
Jeg fandt mine M7 møtrikker til min MC, hos et traktor-smede værksted de har
dem også hos cykelsmede.

Skal de have en bestemt farve også?

Torben

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 28-06-04 11:45

Torben V. Mogensen wrote:
> Skal de have en bestemt farve også?

Nej, de skal bare være blanke eller sorte

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 28-06-04 08:16

"Anders Kjeldsen" <kjeldsen@netpad.dk> writes:

> Jeg købte den dog med skjoldene pillet af og har så fundet ud af at
> der mangler en masse skruer rundt omkring.
>
> Er der nogen der ved om man kan købe sådan et sæt? Og hvad det
> koster...

Hvis du har tid til at vente så dukker der (som regel)en hollænder op
på Stumpemarked i Herning der har alt i bolte og skruer. Så kan man
håndplukke de størrelser man skal bruge. Han har også dem med runde hoveder.

Ellers er der jo altid eBay.

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 28-06-04 11:45

Mikkel Christensen wrote:
> [...]
> på Stumpemarked i Herning der har alt i bolte og skruer. Så kan man
> håndplukke de størrelser man skal bruge. Han har også dem med runde

Tjaa, jeg har da tid til at vente... som sagt sidder kåberne fast nu

Så kan jeg jo også gøre en tur ud af det

//Kjeldsen
GSX-R250 (http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=738)