Regler omkr. fradragsret af et lejemål.
Fra : N´far

Dato : 26-06-04 13:04

Hej,

situationen er følgende:

Udlejerens lejeindtægter bliver beskattet, mens samme ikke kan trække div.
udgifter forbundet med lejemålet ( et mindre hus) fra, fordi, begrundelse
kommune, huset ligger omkr. 40 m. fra hendes eget hus og på samme grund. 2
matrikelnummer forfindes.

Hvad siger loven?

vh

Fra : Peder Porse

Dato : 26-06-04 13:26

Jeg forstår ikke lige..er der 2 huse på hvert sit matrikelnummer?
pp

Fra : N´far

Dato : 26-06-04 14:08

"Peder Porse" <pp@FJERNESpederporse.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg forstår ikke lige..er der 2 huse på hvert sit matrikelnummer?
> pp

Ja.

Fra : Peder Porse

Dato : 26-06-04 14:15

er de 2 matrikelnumre samnoterede i matriklen?
Du må gerne ringe mig op..
21407355
pp

Fra : Gerner

Dato : 26-06-04 16:28

On Sat, 26 Jun 2004 15:15:11 +0200, Peder Porse <pp@FJERNESpederporse.dk> wrote
in dk.videnskab.jura:

>er de 2 matrikelnumre samnoterede i matriklen?
>Du må gerne ringe mig op..

Ideen med usenet debatgrupper er at spørgsmål og svar forbliver på usenet, så
dem der kommer efter med samme problem kan læse tilbage i gruppen og evt. få et
svar, således at spørgeren ikke behøver at stille spørgsmålet igen.

fut dk.admin

--
Gerner
1395WU/6608hrs