Unlock min 3510
Fra : -=HiTech666=-

Dato : 26-06-04 11:01

Nogen som har lyst til at unlocke den ? Gratis vel at mærke.

Låst til debitel

Emei : 351464203340545

Jeg har fået en kode, den virkede osse fint. Men efter den er indtastet, og
jeg smider et andet kort i skriver den telefonbegrænsning slået til, angiv
en eller anden kode. Netværkskode tror jeg det er

Nogen som har lyst til at hjælpe ? :)

Fra : Ham selv

Dato : 26-06-04 15:47

Ja jeg kunne godt hvis jeg ville, men når først man er snydt en gang har man
ikke lyst til at hjælpe, vel:)

Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Henrik Ege Olsen

Dato : 26-06-04 15:50

hjk

Fra : Brian

Dato : 26-06-04 19:23

>Men efter den er indtastet, og
> jeg smider et andet kort i skriver den telefonbegrænsning slået til, angiv
> en eller anden kode. Netværkskode tror jeg det er
>
> Nogen som har lyst til at hjælpe ? :)

Jeg skal forsøge!.
Jeg tror ikke det har noget med operatør lås at gøre, for eftersom den kode
du har fået virkede så er den sag klaret.
Derimod er dit kort og telefonen nok "parret" vha. sikkerhedskoden, så det
den kode du skal have fat i.
Hvis ikke du har ændret den er det sikkert 0000 eller 1234 eller noget helt
tredje, som du bør kunne finde i telefonmanualen.

Mvh. Brian

Fra : helloo.dk

Dato : 27-06-04 20:48

"Brian" <b_denmark@hotmail.com> wrote in message

> [...]
helt
> tredje, som du bør kunne finde i telefonmanualen.

Til Brian..
En sikkerhedskode er ALTID 5 tal på en Nokia. så det skal være 00000 eller
12345.
Hilsen Dan

Gratis Dansk side til blandt andet Nokia , NEC og Samsung med mere
100% garanti på alt hvad vi laver, også Siemens unlock uden Testpoint
Kik forbi siden på http://www.helloo.dk og se en rigtig ægte Unlocker

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-06-04 23:04

On Sat, 26 Jun 2004 20:22:50 +0200, "Brian" <b_denmark@hotmail.com>
wrote:

>Jeg tror ikke det har noget med operatør lås at gøre, for eftersom den kode
>du har fået virkede så er den sag klaret.

Når en Nokia-telefon melder "Telefonbegrænsning slået til", så er det
simlocken der er på spil (den skriver sikkert også "Angiv
begrænsningskode"). Telefonen er altså endnu simlocked.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/

Fra : helloo.dk

Dato : 28-06-04 09:46

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
> [...]

> simlocken der er på spil (den skriver sikkert også "Angiv
> begrænsningskode"). Telefonen er altså endnu simlocked.
'
Så giv dog manden den rigtige kode....
Prøv denne kode..
#pw+795070023332275+7#