Kan det svarer sig at skifte ??
Fra : Chipmand

Dato : 25-06-04 22:00

Hejsa

Jeg sidder og tænker på om det kan svarer sig at skifte mit Geforce
FX5600 med 256mb ud med et ATI RADEON 9600 XT med 256 ram.

Har kig på dette :
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=49537

mvh
Chipmand

Fra : HKS

Dato : 26-06-04 02:50

"Chipmand" <krl65dk@yahoo.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg sidder og tænker på om det kan svarer sig at skifte mit Geforce
> FX5600 med 256mb ud med et ATI RADEON 9600 XT med 256 ram.

Kig på det her link, det giver en rimelig ide om hvor de forskellige kort
yder mod hinanden.

http://graphics.tomshardware.com/graphic/20031229/vga-charts-03.html

Dit nuværende kort f.eks siger 46.5 fps i den test, et 9600XT giver 70.4
fps. Så teoretisk er det ca 50% bedre end det du har.

Men osse i praksis er en 9600XT et ganske udemærket kort der klarer det
meste inden du ryger i topklassen (og dermed helt andre priser).