SpamPal spørgsmål
Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-06-04 18:41

jeg har netop inst spampal og sat det op efter deres online manual - når jeg
nu har lavet en spampal rule står den skal afslutte med And Stop processing
more rules, men det gør min ikke - bortset fra den linie og når jeg selv har
skrevet spampal nederst i felt 4 istedet for New Mail Rule #1 så ligner det
godt nok det eksempel der er i manualen - skal jeg være ligeglad med den
linie der hedder And Stop processing more rules? - jeg tænkte det måske kun
var en linie der var der hvis jeg havde flere end min spam pal rule, men da
jeg lavede en ekstra for sjov stod der stadigvæk ikke dne linie - håber
nogen forstår hvad jeg mener - er lidt svært at forklare - jeg vil jo
helst gerne ha det sat korrekt op og bortset fra den linie ser det som sagt
rigtigt ud.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight