2 unge mennesker til London
Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 25-06-04 16:01

Hej gruppe,

min kæreste og jeg skal en tur til London i august måned.
Vi er nået til et punkt, hvor vi skal til at beslutte hvilket hotel, vi
vil bo på, og det er her, jeg godt kunne bruge lidt hjælp.

Jeg vil ganske enkelt gerne vide, om der er nogle steder, vi af
sikkerhedsmæssige grunde skal holde os fra? Altså steder med evt. øget
kriminalitet.

Jeg har før været i Paddington-området, og er rimelig rolig ved. dette,
men jeg har også kig på et hotel inde ved Piccadilly Circus.

Kan I hjælpe?

- Lene
http://piv.nu/

Fra : Morgan Jones

Dato : 25-06-04 18:05

> Jeg har før været i Paddington-området, og er rimelig rolig ved. dette,
> men jeg har også kig på et hotel inde ved Piccadilly Circus.

Vi plejer at have positive erfaringer med Langham Hilton. Det ligger bedre
ifht. shopping end de hoteller nede ved parken. Det er sidenhen blevet
splittet op i Langham gruppen, men same shit, different wrapping.

http://www.langhamhotels.com/langham/london/accom/executive.htm

Morgan

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 25-06-04 18:59

> Vi plejer at have positive erfaringer med Langham Hilton. Det ligger bedre
> ifht. shopping end de hoteller nede ved parken. Det er sidenhen blevet
> splittet op i Langham gruppen, men same shit, different wrapping.

Det ser lidt dyrt ud til unge mennesker.

Det var heller ikke hoteller jeg søgte, men områder.

Ellers tak.

- Lene

Fra : Karsten K

Dato : 25-06-04 18:45

Jeg har boet på dette hotel. Det er super billigt. Deres dobbelt værelser er
noget små, men der er pænt rent og de servere en god morgenmad. Det ligger i
Kings Cross. Lidt væk fra centrum, men lige ved siden af undergrunds
stationen i Kings Cross. Du kan bare søge på "Argyle Street" der ligger
næsten kun små hoteller i denne gade. Kan bestemt anbefales
En anden mulighed er "The Generator", det er et stort hostel, som i øvrigt
ligger tæt på dette hotel. Det er ca. samme pris som hotellet. Man møder
mange unge, og der er altid gang i den. Men det er der nu i det meste af
London. Så jeg anbefaler hotellet pga. prisen og morgenmaden.
God tur

http://www.london-discount-hotel.com/hotelinfo_id__706/hoteltype__Request%20Hotel

Karsten K

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 25-06-04 19:45

> http://www.london-discount-hotel.com/hotelinfo_id__706/hoteltype__Request%20Hotel

Jeg takker for linket helt generelt, der er mange interessante hoteller.
Men jeg er stadig mere interesseret i at høre hvor vi bør holde os væk
fra. Er der trygt nok ved Piccadilly Circus? For det er dælme dejligt
centralt

- Lene

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 25-06-04 19:56

Det optimale for unge mennesker er da at bo på K ude i Hampstead. Tager ikke
så kang tid igen at komme ind til centrum. Billigt at bo der, god steming,
massere af unge mennesker, billig mad osv. Skal det være så billigt som
muligt finder du ikke et bedre sted!

Fra : E.S.A.

Dato : 25-06-04 22:26

Jeg er ikke længere så ung måske 20 år ældre end jer!!!!!!!!
Har været i London mange gange boet i flere områder men Piccadilly er bare
sagen, måske en smule dyrere men du har også alt hvad du ønsker dig lige
uden for døren, samtidig er det nemt at komme fra hvis man skal andre steder
i byen da alle de gode busser og TUBE kører der.
God tur. mvh Ebbe

Fra : S. Thomsen

Dato : 26-06-04 08:19

Jeg har været i London nogle gange og har boet omkring Victoria Coach
Station på hoteller til 4-600 kr. pr dobbeltværelse. Og har aldrig følt mig
utilpas der.
Stefan, Aalborg

---

Fra : Iben Charlotte Bonde~

Dato : 26-06-04 14:53

Hej,

Hvis London stadig er London, kan jeg anbefale at finde et BB i
Kensington. Det er et dejligt kvarter, stille og roligt og meget
engelsk. London er meget varm i august og forureningen føles
meget. Men god tur. A man who is tired of London is tired of life.
Iben