Momentnøgle
Fra : Kasperkk

Dato : 25-06-04 15:23

Hejsa

Hvilken nøgler bruger i?
Jeg skal vel have 2 nøgler hvis det skal være helt optimalt.
En til det fine og en ditto til det grove

Hvad bruger i, hvor er det købt og hvad koster de?

Kasperkk - Der tænkte det nok var meget smart med en momentnøgle før jeg
splittede koblingen ad.

Fra : Klynder

Dato : 25-06-04 17:38

> Hvilken nøgler bruger i?
> Jeg skal vel have 2 nøgler hvis det skal være helt optimalt.
> En til det fine og en ditto til det grove
>
> Hvad bruger i, hvor er det købt og hvad koster de?

Jeg har lige købt:
1 x 10003085 DREHMOMENTSCHLUESSEL 1/4 ZOLL, 4-24 NM
ved Louis.de.

Virker tilsyneladende glimrende, kan indstilles næsten lige så nøjagtigt
som du har lyst. Indstilles ved at skrue på bunden af grebet... ved nok
hvad jeg mener?! Holdbarhed kan jeg så ikke udtale mig om, men virker
god, og kommer i plastic-æske og det hele.

Jeg mangler også den store, så vil også gerne høre hvad der er af
muligheder? De havde en ved Kantana MC, der var lækker nok, hvad var det
for en?

--
Mvh Mikael Klynder
XJ600N

Fra : Thomas Jensen

Dato : 25-06-04 17:58

> Kasperkk - Der tænkte det nok var meget smart med en momentnøgle før jeg
> splittede koblingen ad.

hvis du mangler kan du kigge forbi og låne min ?

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Bobbleboy

Dato : 25-06-04 21:14

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Biltema

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=20597

har købt den store, virker fint

mangler bare at købe den lille, men de har ikke haft den, de 2 gange, jeg
har været der ude !!

André

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-04 20:53

Kasperkk skrev i meddelelsen
<40dc357e$0$272$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
>En til det fine og en ditto til det grove
>
>Hvad bruger i, hvor er det købt og hvad koster de?

Biltema ! Høj kvalitet til lav pris.

mvh
Orla

Fra : Kasperkk

Dato : 26-06-04 08:46

meddelelse news:40dc9aff$0$304$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Kasperkk skrev i meddelelsen
> <40dc357e$0$272$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> Biltema ! Høj kvalitet til lav pris.

Jeg bor på fyn og her er vi ikke beriget med biltema butikker. Hvor går jeg
ellers hen og shopper?

Kasperkk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-06-04 08:55

> Jeg bor på fyn og her er vi ikke beriget med biltema butikker. Hvor går
jeg
> ellers hen og shopper?
>
> Kasperkk
hej Kasper,

min kan sgu ikke gå ned til 1kg desværre.

Men prøv bilbix i rosengårdscentret

Fra : Kasperkk

Dato : 26-06-04 09:11

> min kan sgu ikke gå ned til 1kg desværre.
>
> Men prøv bilbix i rosengårdscentret

Takker det prøver jeg. Jeg har udset 5 steder ca der får besøg indenfor de
næste par timer. Det er nemlig en ret lille nøgle der kræves

Kasperkk