Scottoiler? Montering
Fra : Psypher

Dato : 25-06-04 14:20

Hej.
Jeg har lige fået købt mig sådan en djævel, er ikke et
sekund i tvivl om at det virker men jeg kunne nu godt tænke mig
hvis der var nogen der havde nogle billeder af hvordan den bedst kunne
monteres så den ikke kan ses (ret meget)

aner heller ikke helt hvor vakum slangen sidder på min maskine

den skal sidde på en Honda CBR900RR Fireblade fra 2002
altså en SC50

Håber på lidt hjælp..
Mvh Lars

CBR954RR Fireblade '02

Fra : Hans B.

Dato : 25-06-04 16:29

Hej Lars.

Jeg kan ikke komme med en smart anvisning. Jeg rumsterede længe rundt med
delene og fandt til sidst en mulighed. Jeg måtte "snyde" lidt ved at lave en
beslag. Men det kan sagtens lave sig gøre. Du skal bare prøve dig frem. Og
tro mig du bliver glad for den!

/Hans

Fra : m.grewy

Dato : 25-06-04 23:17

"Psypher" <ask@for.it> skrev i en meddelelse

> hvis der var nogen der havde nogle billeder af hvordan den bedst kunne
> monteres så den ikke kan ses (ret meget)
>
> aner heller ikke helt hvor vakum slangen sidder på min maskine

Jeg har monteret en på min CBR 600F4 (99), og der har jeg sat beholderen
under sædet i venstre side.
Jeg har fået vakum fra de slanger der sidder under tanken.
Men jeg har desværre ikke lige nogle billeder, Men det kan jeg hurtigt få
hvis det bliver nødvendigt ?

Michael