hvilket spamfilter
Fra : Ily

Dato : 25-06-04 14:22

Fra : Gevaldi

Dato : 25-06-04 14:33

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-06-04 14:37

enig
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-06-04 14:45

Ily skrev:

> Hvad er folks favorit spamfilter?

SpamAssassin, men overvejer et skift til CRM114.

Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 25-06-04 16:00

On Fri, 25 Jun 2004 15:22:28 +0200, Ily wrote:

> Hvad er folks favorit spamfilter?

popfile.sourceforge.net

Et filter du selv skal træne op til at genkende spam og ikke-spam -
virker enormt godt (min kører med 99% rigtige klassificeringer).

--
Mvh.
/Thomas

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 27-06-04 09:41

Thomas Lindgaard <thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> wrote:

>popfile.sourceforge.net
>
>Et filter du selv skal træne op til at genkende spam og ikke-spam -
>virker enormt godt (min kører med 99% rigtige klassificeringer).

Jeg vil også gerne anbefale popfile. Min har 99,8% rigtig sortering
lige nu, hvor jeg har brugt filteret et års tid.
Men med bare en uges "træning", får man rimeligt pålidelige
resultater.

--
Kåre

Fra : MN

Dato : 25-06-04 17:47

"Ily" <ily@hessklima.dk> wrote in message
> Hvad er folks favorit spamfilter?
>
> Hilsen Isak
> ily@hessklima.dk

http://www.spampal.org/

Og det er gratis.

Mogens

Fra : DonE

Dato : 25-06-04 20:48

"Ily" <ily@hessklima.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er folks favorit spamfilter?
>
> Hilsen Isak
> ily@hessklima.dk

Spamfighter
--

DonE

Fra : Sune

Dato : 25-06-04 21:29

On Fri, 25 Jun 2004 15:22:28 +0200, Ily <ily@hessklima.dk> wrote:

>Hvad er folks favorit spamfilter?

Jeg har smidt håndklædet i ringen og betalt mig fra det.
Jeg opretter et emailalias på et domæne til enhver person som jeg giver min emailadresse til.

På den måde er det 99.9% sikkert at jeg ingen SPAM vil modtage og at jeg ikke behøver at rode med
filtre. De penge er godt givet ud.

Mvh
Sune

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-06-04 13:57

> På den måde er det 99.9% sikkert at jeg ingen SPAM vil modtage og at jeg
ikke behøver at rode med
> filtre. De penge er godt givet ud.

jeg har lige installeret spampal og sat det op efter deres online manual til
outlook express og den har altså fanget alt siden igår.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Calle.

Dato : 26-06-04 14:05

sniper_Nolight wrote:
> jeg har lige installeret spampal og sat det op efter deres online
> manual til outlook express og den har altså fanget alt siden igår.

Ja, det fugerer bare. Har nu kørt med det i over et år uden probemer

--
Calle.

Fra : Sune

Dato : 26-06-04 14:37

On Sat, 26 Jun 2004 14:57:24 +0200, "sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

>jeg har lige installeret spampal og sat det op efter deres online manual til
>outlook express og den har altså fanget alt siden igår.

Tjahh, jeg har valgt min egen løsning som indebærer at jeg ikke skal rode med et specielt program /
eller en add-on.

Men bedst af alt:
Jeg behøver aldrig at gennemgå en folder med navnet SPAM for nu lige at se om der skulle være noget
jeg har misset. Og hver gang min 'new-mail'-lyd lyder kan jeg være 100% sikker på at det ikke er
SPAM der forstyrrer mig.

Mvh
Sune

Fra : Lars Klintholm

Dato : 26-06-04 13:22

Den 25 jun 2004 skrev Ily i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hvad er folks favorit spamfilter?

http://keir.net/k9.html

Lars Klintholm

Fra : Calle.

Dato : 26-06-04 13:58

helt klart www.spampal.org

--
Calle.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-06-04 14:18

> helt klart www.spampal.org

kender ikke rigtigt andre, men jeg er enig at spampal er ret effektiv - mit
funker med de to plugins der er i den alm spampal.exe fil uden at tweake
yderligere - endnu i hvert fald

Fra : GiWeo

Dato : 26-06-04 14:35

Norton Spam Fighter