Syn af ZZR600
Fra : T.B.T.H

Dato : 25-06-04 12:20

Jeg skal hente min "nye brugte" ZZR600 på søndag og i den forbindelse skal
jeg have den synet.
Sælger fortæller mig at den blev synet for 2 år siden med den pot der sidder
på i dag, men jeg har lidt min tvivl.
Jeg ved godt at den ikke må larme for meget o.s.v. og at man kan smide nogle
grydesvampe i m.m., men på potten står der: NOT FOR ROAD USE......Vil de i
synshallen så blankt afvise den med det samme?

Mvh
Thomas Haun

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 25-06-04 12:52

"T.B.T.H" <haun@popme.dk> writes:

> men på potten står der: NOT FOR ROAD USE......Vil de i synshallen så
> blankt afvise den med det samme?

Nope, det er ligemeget i Danmark, men du kan godt være sikker på at
de rigtig gerne vil støjmåle den.
Så sørg i det mindste for at den er nypakket.

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : T.B.T.H

Dato : 26-06-04 06:27

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.invalid> skrev i en meddelelse

> Nope, det er ligemeget i Danmark, men du kan godt være sikker på at
> de rigtig gerne vil støjmåle den.
> Så sørg i det mindste for at den er nypakket.

OK, tak for svar, jeg må se om de godtager den :)

Mvh
Thomas Haun