Hveo skal jeg kører hen ???
Fra : Palle

Dato : 25-06-04 09:20

Jeg har ikke pisse meget ferie....sååå... jeg har 8-10 dage som jeg gerne
vil bruge et sted hvor det regner mindre end nu.

Hvor skal jeg køre hen ? Nogle gode ideer, ruter ect ect.... Nogle der har
adresser på mc-camping pladser ???

Jeg skal ha' kæresten bagpå, så helst ikke noget med 6000 km lange stræk.
Og, sydfrankrig er (desværre) også udelukket.

Nogle gode ideer til en "mini" ferie ?

Palle - Daytona, og trang til sol !

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 25-06-04 09:53

Hvis i har 10 dage, så kan i da sagtens nå ned til Camp moto v. Crest. Der
er ca. 1600 km fra Århus (jeg ved ikke hvor du bor).

Men ellers er der Harzen, som er fuld af gode sving og det vrimler med MC,
men sikkert også andre turister når det er sommerferie. Ellers er
Schwarzwald i Sydtyskland også helt perfekt, men så er der ikke mange km til
Alperne, og der er også rigtig gode veje...... Men skal du være rimelig
sikker på sol, så skal du nok syd for Alperne....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Hekto

Dato : 25-06-04 09:56

Henrik Nielsen wrote:

> [...]
> Alperne, og der er også rigtig gode veje...... Men skal du være rimelig
> sikker på sol, så skal du nok syd for Alperne....

Ja, Harzen, eller såmen også bare Sverige!!! Der er mange rigtig gode veje.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Palle

Dato : 25-06-04 10:04

> Ja, Harzen, eller såmen også bare Sverige!!! Der er mange rigtig gode veje.

Jo tak.. jeg bor i sverige.. men, det regner sgu lige så meget her... Jeg
er bare træt af regn !

palle

Fra : Hekto

Dato : 25-06-04 10:36

Palle wrote:

> Jo tak.. jeg bor i sverige.. men, det regner sgu lige så meget her...
> Jeg er bare træt af regn !
>
> palle

*LOL* ... det havde jeg lige overset!!!
Vejret er jo ofte forholdsvis lokalt; men hvis i har samme møgvejr, kan
det jo være ligemeget med frie dér!!!

Fra : Armand

Dato : 25-06-04 14:52

Palle <hansenpallefjerndette@yahoo.com> skrev i en

> Jo tak.. jeg bor i sverige.. men, det regner sgu lige så meget her... Jeg
> er bare træt af regn !

Som vejrkortet ser ud lige nu, så er der vist ikke mange pletter indenfor de
nærmeste 1000 km's kørsel, hvor vejret ikke er som her

--
Armand.

Fra : Palle

Dato : 25-06-04 11:28

> Men ellers er der Harzen, som er fuld af gode sving og det vrimler med MC,
> men sikkert også andre turister når det er sommerferie.

Harzen....uhmmm .. Jeg møder vel bare mine gamle forældre på bustur ????

Hvad koster en campingplads typisk ??? 2 personer, telt og mc ....Nogle
der har en ide ??

Palle - Med behov for ferie

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 25-06-04 11:45

hansenpallefjerndette@yahoo.com (Palle ) writes:

> Harzen....uhmmm .. Jeg møder vel bare mine gamle forældre på bustur
> ????

Kun lige de sekunder der tager at overhale bussen så du kommer først
ind i et af de ufatteligt mange dejlige sving de har i Harzen

Selv er min store europa'turne' desværre skåret ned til en tur til
Holland og normandiet i Frankrig engang i august. Det regner jeg med tager
en 7-10 dage. Men vejrmæssigt kan jeg vist lige så godt blive hjemme...

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 25-06-04 12:25

Prisen ligge omkring 60-120/pers. Der ligger for øvrigt en plads ca. 10-20
øst for Goslar hvor de taler dansk og har meget fine forhold.

Jeg havde samme billede som dig af Harzen (masser af bedsteforældre), men
det er gjort til skamme og jeg vil gerne derned igen. Men der er ingen
garanti for sol i Harzen....

Fra : Hekto

Dato : 25-06-04 12:38

Henrik Nielsen wrote:

> [...]
>
> Jeg havde samme billede som dig af Harzen (masser af bedsteforældre), men
> det er gjort til skamme og jeg vil gerne derned igen. Men der er ingen

Man kan så overveje om man gider slæbe telt m.m. med, eller man vil
finde nogle zimmer'ere/gasthaus'er lidt væk fra hovedvejen. Ofte koster
det ikke meget mere end telt på en campingSplads.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 25-06-04 13:34

"campingSplads"

Ja, det er jo smag og behag

--
Mvh.
Henrik (som er glad for sit paraplytelt, slås op på mindre end et minut...)

Fra : Asger Steffensen

Dato : 25-06-04 20:39

"Palle " <hansenpallefjerndette@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal ha' kæresten bagpå, så helst ikke noget med 6000 km lange stræk.
> Og, sydfrankrig er (desværre) også udelukket.

Ardennerbjergene i Belgien/Luxembourg byder på nogle FEDE MC-veje. Og der er
smukt.
Den lille by Esch-sur-Sure i Luxembourg er rigtig hyggelig, med en fin
campingplads og hoteller, midt i de fede veje.

Asger
V-Strom (der også snart skal ud og trille - jubii)
ZX-10 (til salg på www.zx10.dk)

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 26-06-04 08:27

http://www.dmi.dk/dmi/index/verden.htm

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)