Sende til aktiv appl.
Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 29-12-00 17:36

Jeg har nu fået strikket et program, som kan aflytte indtastningerne i et
aktivt program (Eks. Word). Ved hjælp ideerne i KeySpy.
Hvis det sidst skrevne ord f. eks. er stavet forkert vil jeg gerne ved et
tryk på f. eks. F8 kunne sende det rigtige ord tilbage og erstatte det
forkerte.

Jeg skal vel først sende et antal backspace og derpå de nye karakterer.
Jeg har forsøgt i et par dage med keybd_event, men kan ikke få det til at
lykkes.

Kan nogen hjælpe??

hilsen Niels Aage

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 30-12-00 12:15

Har selv fundet en fin komponent: SendKeys, som klarer sagen!!
Godt nytår! Niels Aage

Fra : Thomas P

Dato : 30-12-00 13:12

| Har selv fundet en fin komponent: SendKeys, som klarer sagen!!

Hvor har du fundet det ?

| Godt nytår!

Godt nytår :)

- Thomas

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 30-12-00 16:08

http://www.torry.net/ under Components, System, Keys and keyboard:
SendKeys v 2.0 af Jon Stenquist.
Den er bare ekstremt enkel og effektiv. Den kan også sende backspace og hele
ord og udtryk!!

hilsen Niels Aage
PS: Der er source med, selv om det ikke er oplyst. Så det er bare fedt!! Og
den virker også under Delphi 5.0 Professional.