Skærme
Fijala 3554
Sort skaerm og underlige clikc lyde.
Fra : Black Rose

Dato : 24-06-04 21:24

Her for nogle maaneder tilbage ophorte min skaerm med at
fungere...istedet er min skaerm og der kommer nogle underlige clicklyde
ligesom hvis man taender en gnist men intet taender.....Jeg har en 19"
Videoseven skaerm, garantien er udlobet saa jeg kan ikke returnerer den
:( Nogle der ved hvad der kunne vaere galt?

Fra : Black Rose

Dato : 24-06-04 22:03

Jeg prover igen...lol :)

Her for nogle maaneder tilbage ophorte min skaerm med at
fungere...skaermen er nu sort og der kommer nogle underlige clicklyde,
naar jeg taender den. Ligesom hvis man taender en gnist men intet
taender.....Det er en 19" Videoseven skaerm, garantien er udlobet saa
jeg kan ikke returnerer den :( Nogle der ved hvad der kunne vaere galt?

Fra : N_B_DK

Dato : 24-06-04 22:52

Black Rose wrote:
> [...]
> taender.....Det er en 19" Videoseven skaerm, garantien er udlobet saa
> jeg kan ikke returnerer den :( Nogle der ved hvad der kunne vaere

Ja fejlen er sikkert en af følgende: 1 defekt linie transistor. 2 defekte
lytter i strømforsyningen, 3 afbøjningsfejl. 4 fejl på RGB print. 5 er ikke
nødvendig lige nu *S*

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Black Rose

Dato : 25-06-04 04:49

Ved du om det er noget som kan repareres billigt, eller betaler det sig
ikke?

Fra : N_B_DK

Dato : 25-06-04 11:37

Black Rose wrote:
> Ved du om det er noget som kan repareres billigt, eller betaler det
> sig ikke?

Det er ikke til at sige, linietrafoen kan være defekt og koster mellem
150-600,- (typisk), ellers burde man kunne lave den for et par hundrede vil
jeg mene.

Ps. hvor i landet bor du ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Black Rose

Dato : 25-06-04 15:20

Bor I KBH..Kender en gut som kan lave det, men han har travlt med
examiner :(...

Fra : N_B_DK

Dato : 25-06-04 18:03

Black Rose wrote:
> Bor I KBH..Kender en gut som kan lave det, men han har travlt med
> examiner :(...

Ok, men du kender da i det mindste en der kan lave den ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Black Rose

Dato : 26-06-04 16:26

N_B_DK wrote:

> Ok, men du kender da i det mindste en der kan lave den ;)

Ja....nu skal jeg bare vente....bleh! :P