BMW
Fra : Erik Madsen

Dato : 24-06-04 19:54

Hej til alle.
Som nybagt BMW K 100 kører mangler jeg en topbox til en sådan. Jeg har
kigget på en fra Kappa på 52 liter, men kan ikke finde noget beslag til at
til at sætte på den lille bagagebærer der er på en K 100 RS. Er der nogen
herinde der ved om, og hvor et sådan beslag kan købes.
God sommer til alle.
Vi ses derude.
hilsen
Erik

Fra : PS.BMW

Dato : 25-06-04 05:15

"Erik Madsen" skrev d. 24-06-04 19:54 dette indlæg :
> Hej til alle.
> Som nybagt BMW K 100 kører mangler jeg en topbox til en sådan.
Klip
Jeg opgav og købte en BMW topboks, den lille til ca. 2200,-
Den store er for dyr og grim.
Låsen blev omstillet så startnøglen passer.
Hjelmen kan ikke være i boksen, en lille wirelås passer på hjelmen.
Mvh.

http://www.kandu.dk/